استقلال شرایط پرسپولیس را داشت برای سقوط نکردن می جنگید!

به گزارش مجله پیامکی، به گزارش خبرنگاران، سپهر حیدری پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس که اخیراً هم به تمرینات این تیم رفته بود، با اشاره به مسائل این تیم گفت: وقتی به تمرین رفتم، انگار یحیی گل محمدی (سرمربی پرسپولیس) 30 سال پیر شده بود. یحیی با پرسپولیس قهرمان شده و راه برانکو را ادامه داده است. او به فینال آسیا هم رسیده و الان باید پایش را روی پایش بیندازد و کیف کند!

استقلال شرایط پرسپولیس را داشت برای سقوط نکردن می جنگید!

وی ادامه داد: هم هوادار حرص می خورد هم سرمربی تیم. نمی دانند هفته بعد مدیرعامل چه کسی است. این مسائل به خاطر عدم ثبات مدیریت است.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه هر مدیری به این باشگاه می آید در پی گرفتن عکس یادگاری است، شرح داد: یک آتلیه با عکس پرسپولیس بگذارند تا کسانی که می خواهند در این آتلیه عکس بگیرند! یکسری مدیر آمده اند و رفته اند و فقط عکسشان را گرفته اند. فقط پدر هوادار در می آید!

حیدری که در برنامه ورزشگاه حاضر شده بود، ادامه داد: با نهایت احترامی که برای استقلال قائل هستم باید بگویم اگر دو تیم را در یک حالت قرار بدهیم یعنی اگر استقلال شرایط پرسپولیس را داشت، این تیم الان برای پلی آف می جنگید؛ مثل شرایط ذوب آهن در جدول. (منظور پلی آف سقوط نکردن به لیگ دسته اول است که این روش الان در لیگ مرسوم نیست)

وی گفت: انواع و اقسام مسائل روانی روی پرسپولیس است. پنجره (جابجایی) هنوز باز نشده، بسته می شود. انگار یک نفر پشت در نشسته است!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1998

به "استقلال شرایط پرسپولیس را داشت برای سقوط نکردن می جنگید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال شرایط پرسپولیس را داشت برای سقوط نکردن می جنگید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید