بیانی: تیم دیگری مسائل استقلال را داشت، این نتایج را نمی گرفت، مجیدی مشکل دفاع را حل نماید

به گزارش مجله پیامکی، پیشکسوت استقلال از سرمربی این تیم خواست تا مسائل دفاعی آبی پوشان را رفع کند.

بیانی: تیم دیگری مسائل استقلال را داشت، این نتایج را نمی گرفت، مجیدی مشکل دفاع را حل نماید

شاهین بیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم استقلال گفت: اینقدر مسائل استقلال زیاد است که نمی توانیم درباره مسائل فنی صحبت کنیم و مربی هم نمی تواند کار تاکتیکی کند. یک تیم بیرونی باید برای آرامش فکر کادر فنی کوشش کند، اما فرهاد مجیدی خودش مسائل باشگاه را حل می نماید.

وی با بیان اینکه تغییرات مدیریتی همواره معضل استقلال بوده است، توضیح داد: کدام باشگاه این همه تغییر در مدیریت دارد؟ همه اعضای هیئت مدیره مخالف مدیرعامل باشگاه بودند، اما او حمایت می شد و همه رفتند تا مددی بماند. استقلال به خاطر نام و بزرگی خود، با وجود همه مسائل نتیجه می گیرد و عملکرد بسیار خوبی دارد که این از همه مهم تر است. سایر تیم ها اگر این مسائل را داشتند، چنین نتایجی نمی گرفتند. تمام فکر و ذکر مجیدی این است که سال آینده تیم خیلی خوبی برای قهرمانی ایران و آسیا ببندد.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه فرهاد مجیدی انسانی بسیار صادق است و حقایق را بازگو می نماید، اظهار داشت: با این حال او و طرفداران می دانند ضعف دفاعی در چند سال اخیر، گریبانگیر استقلال شده است که این مشکل هم با جذب بازیکن حل می گردد. خط حمله استقلال مسئله ای ندارد و امیدوارم مجیدی مشکل دفاع را حل نماید. مطمئنم اگر این موضوع و هم مسائل مدیریتی حل گردد، استقلال سال آینده قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

اگر این مسائل سال آینده هم پابرجا باشد، استقلال نمی تواند به کارش ادامه دهد.، بیانی ضمن بیان این جمله به خبرنگاران گفت: مجیدی چند سال پیش گفت که تیمی در حد قهرمانی آسیا می بندد و هدف سال جاری حضور او در استقلال هم سال آینده بود. مجیدی با هر شرایطی حاضر نیست در استقلال بماند و اگر نتواند ادامه دهد، از تیم جدا می گردد. هر روز یک مدیر به استقلال می آید، اما باشگاه یک بازیکن هم نتوانست برای لیگ قهرمانان آسیا جذب کند.

وی در خصوص ادامه راه آبی پوشان و تقابل پنجشنبه هفته آینده (24 تیر) مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کرد: استقلال روان بازی می نماید و دربی هم تنها فکر و ذکر مجیدی است. پیروز دربی به قهرمانی جام حذفی می رسد و امیدوارم استقلال کارش را با کسب جام به انتها برساند. مدیریت فصل گذشته باشگاه همین جام را از استقلال گرفت و امیدوارم سال جاری به قهرمانی جام حذفی برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1678

به "بیانی: تیم دیگری مسائل استقلال را داشت، این نتایج را نمی گرفت، مجیدی مشکل دفاع را حل نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانی: تیم دیگری مسائل استقلال را داشت، این نتایج را نمی گرفت، مجیدی مشکل دفاع را حل نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید