مقاله: خرید در گوانجو | بازارهای عمده فروشی لباس و کفش، لوازم خانگی، پارچه و چرم، چای در گوانجو

به گزارش مجله پیامکی، مرکز تجاری Zhongao برای محصولات چرمی: Zhongao Trade City بازاری مختص محصولات چرمی است. این مرکز تجاری نزدیک ایستگاه اتوبوس گوانجو، ایستگاه راه آهن گوانجو و فرودگاه بین المللی Baiyun قرار گرفته است. قیمت محصولات چرمی این مرکز از متوسط رو به بالا هستند. مشتریان و تاجران از سراسر جهان می توانند از خرید در این مرکز بزرگ دو طبقه لذت ببرند.

مقاله: خرید در گوانجو | بازارهای عمده فروشی لباس و کفش، لوازم خانگی، پارچه و چرم، چای در گوانجو

بزرگترین بازار مبلمان در گوانجو در خیابان Baogang و ناحیه Haizhu قرار دارد. یک فروشگاه پیشرو و توصیه شده دیگر در زمینه مبلمان در گوانجو Meiju Center Area D است که در ناحیه Tianhe گوانگجو و شماره 68 خیابان Huangpu قرار گرفته است.

Beijing Road (جاده پکن): Beijing Lu در منطقه مرکزی شهر گوانجو قرار گرفته است. با استفاده از متروی گوانجو و پیاده شدن در ایستگاه Gongyuan Qia می توان به سادگی به این محل رسید. این خیابان/پیاده رو چند صد متر طول دارد و پر است از مغازه های بزرگ و کوچک. هر چیزی که بتوانید تصورش را بکنید در این مغازه ها به فروش می رسند. چانه زدن فراموش نشود. این خیابان مشهور گوانجو، در آخر هفته ها حسابی شلوغ می شود.

میدان Haiyin: مشهورترین بازار گوانجو در زمینه محصولات الکترونیکی است.

مرکز بین المللی و جهانی تجارت کفش گوانجو: این مرکز، یک دنیا کفش دارد، با تعداد بی شماری مغازه کفش فروشی. همه نوع کفش ساخت چین در این مرکز پیدا می شود. قیمت ها بسیار ارزان هستند. می توان با قیمت 150 تا 200 یوان کفش هایی را خرید که در کشورهای دیگر مانند آمریکا دو یا سه برابر همین قیمت به فروش می رسند.

منبع مقاله: خرید در گوانجو | بازارهای عمده فروشی لباس و کفش، لوازم خانگی، پارچه و چرم، چای در گوانجو

انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1787

به "مقاله: خرید در گوانجو | بازارهای عمده فروشی لباس و کفش، لوازم خانگی، پارچه و چرم، چای در گوانجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: خرید در گوانجو | بازارهای عمده فروشی لباس و کفش، لوازم خانگی، پارچه و چرم، چای در گوانجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید