مرزبان: هم از نتیجه ناراضی هستیم و هم از فرم بازی&zwnjمان، بابت باخت به نفت خیلی ناراحتیم

به گزارش مجله پیامکی، نتیجه رقم خورده در ملاقات مقابل نفت مسجدسلیمان و فرم بازی تیم فوتبال سپاهان برای مربی این تیم اصفهانی قابل قبول نبوده است.

مرزبان: هم از نتیجه ناراضی هستیم و هم از فرم بازی&zwnjمان، بابت باخت به نفت خیلی ناراحتیم

به گزارش خبرنگاران، علیرضا مرزبان پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان، گفت: با توجه به فرایند بازی ما انتظار داشتیم در این زمین نه چندان خوب، حریف بلند بازی کند و برای همین در یک اتفاق عجیب یک بر صفر عقب افتادیم. در ادامه خیلی خوب توانستیم جبران کنیم و کنترل بازی را دست بگیریم.

وی در ادامه اضافه کرد: در نیمه دوم خوب ادامه دادیم و به سمت گل دوم حرکت کردیم. ما فوق ا لعاده بازی می کردیم و ارسال های خوبی داشتیم و به دروازه حریف خیلی خوب نزدیک می شدیم، ولی در همین لحظات که ما خوب بازی می کردیم، یکی از بازیکنان نفت توانست از بین سه چهار بازیکن ما رد گردد و گل دوم را بزند. در ادامه کنترل بازی به جنجال کشیده شد و تیم ما در این شرایط سعی کرد فشار بیشتری را وارد کند و نفت نیز به دنبال ضدحملات بود تا به نتیجه برسد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: بابت این باخت خیلی ناراحت هستیم، چون نباید بازی را از دست می دادیم، مخصوصاً روی گل سوم که با ضربه ایستگاهی گل خوردیم. ما در این مدت روی این موضوع خیلی حساس بودیم که روی ضربه ایستگاهی گل نخوریم. هفته پیش روی تیرِ یک گل خوردیم و الان نیز در شرایطی که می توانستیم بازی را مساوی کنیم، باز هم روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم. در این بازی هم از نتیجه ناراضی هستیم و هم از فرم بازی در 90 دقیقه.

وی درباره داوری این بازی عنوان نمود: بحث مان این است که درباره داوری دیگر صحبت نکنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1332

به "مرزبان: هم از نتیجه ناراضی هستیم و هم از فرم بازی&zwnjمان، بابت باخت به نفت خیلی ناراحتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرزبان: هم از نتیجه ناراضی هستیم و هم از فرم بازی&zwnjمان، بابت باخت به نفت خیلی ناراحتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید