محمد بنا در گفت وگو با خبرنگاران: اعضای تیم ملی کشتی فرنگی در جام تختی انتخاب می شوند

به گزارش مجله پیامکی، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: رقابت های کشتی جام باشگاه های دنیا تاثیری در انتخاب کشتی گیران تیم ملی ندارد.

محمد بنا در گفت وگو با خبرنگاران: اعضای تیم ملی کشتی فرنگی در جام تختی انتخاب می شوند

برای سفر با تور ارزان پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

محمد بنا در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرنگاران در بجنورد گفت: در ابتدا از اینکه برای این مسابقات به بجنورد آمده بودم راضی نبودم و علت این موضوع عدم حضور تیم های صاحب نام است. البته میزبانی استان خراسان شمالی بسیار مناسب است.

وی اضافه کرد: با دیدن کشتی های صبح امروز نظرم در خصوص مسابقات عوض و سطح رقابت ها را بسیار خوب دیدم. کشتی گیران تیم های ایرانی علی رغم عدم انجام تمرینات لازم ولی رقابت خوبی داشتند و کشتی های صبح لذت بردم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: بعد از این مسابقات اردویی نداریم و تا 4 بهمن که مسابقات جام تختی است برنامه ای نداریم. بعد از جام تختی در مسابقات آسیایی که رنکینگ است، شرکت خواهیم کرد.

بنا درباره مسابقات گزینشی المپیک هم توضیح داد: نخستین مرحله مسابقات گزینشی المپیک در فروردین ماه است و بعد از آن در اردیبهشت برای گزینشی دوم شرکت می کنیم. کوشش می کنیم در گزینشی اول همه سه سهمیه را کسب کنیم.

وی تاکید نمود: 8 مرحله اردویی برای المپیک داریم و تا مرداد 8 اردو و رقابت را برگزار می کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: مسابقات بجنورد تاثیری در انتخاب بازیکنان تیم ملی ندارد چرا که انتخابی اصلی، رقابت های جام تختی است و قبل از آن در یک سری رقابت های دیگر، انتخاب ها صورت گرفته است. این رقابت ها به لحاظ کسب درآمد برای کشتی گیران و تامین معاش آنان در ادامه اردوها خوب است.

312، ز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 624

به "محمد بنا در گفت وگو با خبرنگاران: اعضای تیم ملی کشتی فرنگی در جام تختی انتخاب می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد بنا در گفت وگو با خبرنگاران: اعضای تیم ملی کشتی فرنگی در جام تختی انتخاب می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید