میررحیمی: امیدوارم بهترین عملکرد را در کاپ آسیایی داشته باشیم، به دنبال کسب سهمیه تیمی المپیک هستیم

به گزارش مجله پیامکی، سرمربی تیم ریکرو کشورمان گفت: امیدوارم کمانداران برنامه آمادگی خود را برای حضور در کاپ آسیایی به نحو احسن انجام دهند و بهترین نتیجه را در این بازی ها داشته باشیم.

میررحیمی: امیدوارم بهترین عملکرد را در کاپ آسیایی داشته باشیم، به دنبال کسب سهمیه تیمی المپیک هستیم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، مجید میررحیمی، سرمربی تیم ریکرو در مورد شرایط اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان در ماده ریکرو در اردوی کیش گفت: دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی پس از مسابقات قهرمانی آسیا و توزیع سهمیه المپیک در جزیره کیش در حال برگزاری است و خود را برای حضور در کاپ آسیایی آماده می کنیم.

وی در ادامه اضافه نمود: امیدوارم کمانداران برنامه آمادگی خود را برای حضور در کاپ آسیایی به نحو احسن انجام دهند و بهترین نتیجه و عملکرد را در این بازی ها داشته باشیم.

سرمربی تیم ریکرو کشورمان تاکید نمود: هدف اصلی ما کسب آمادگی جهت حضور در مسابقات جهانی آلمان و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک است که سال آینده در آلمان برگزار می گردد. در این مسابقات، به صورت تیمی شرکت می کنیم و اگر بچه ها کوشش نمایند و بتوانند سهمیه تیمی المپیک 2020 را کسب نمایند برای اولین بار در تاریخ این رشته به صورت تیمی در المپیک حضور خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگاران، تیراندازی با کمان ایران تا به امروز توسط میلاد وزیری در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند یک سهمیه برای المپیک 2020 توکیو کسب نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 639

به "میررحیمی: امیدوارم بهترین عملکرد را در کاپ آسیایی داشته باشیم، به دنبال کسب سهمیه تیمی المپیک هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میررحیمی: امیدوارم بهترین عملکرد را در کاپ آسیایی داشته باشیم، به دنبال کسب سهمیه تیمی المپیک هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید