قلعه نویی: نمی خواهم فوتبال بحرینی بازی کنم، تارتار کمی از تجربه اش را از پدرزنش به ارث برده است

به گزارش مجله پیامکی، سرمربی سپاهان معتقد است که تیمش از لحاظ بدنی با کم و کاستی روبرو نیست.

قلعه نویی: نمی خواهم فوتبال بحرینی بازی کنم، تارتار کمی از تجربه اش را از پدرزنش به ارث برده است

به گزارش خبرنگاران، سپاهان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال فردا (جمعه) ساعت 20 در استادیوم تختی جم سپاهان به مصاف پارس جنوبی می رود. امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در شهرستان خوب جم هستم که مهمان نوازی مردم این شهر زبانزد لیگ برتر گردیده است. این شهرستان با اینکه سال دومشان است که در لیگ برتر تیم دارد، با هر کس که صحبت کردیم از هواداران این شهر راضی بودند. امیدوارم مسئولان در حد این تیم امکانات سخت افزاری را فراهم نمایند.

او اضافه نمود: تارتار با اینکه سن کمی دارد مربی کاربلد و باتجربه ای است. شاید کمی از این تجربه را از پدر زنش (فیروز کریمی) به ارث گرفته است! فکر می کنم فیروز کریمی جزو مربیان خوب بعد از انقلاب است. فردا بازی سختی داریم. هدف اول ما این است که گل نخوریم و هدف دوممان این است که گل بزنیم. پارس جنوبی 2-4-4 لوزی بازی می نماید. البته واقعیت فوتبال زمانی تعیین می گردد که داور سوت می زند. خوشحالم که سپاهان در پنج هفته ای که از لیگ گذشته، جزو تیم هایی است که فوتبال خوب بازی نموده است و تماشاگران راضی بودند. من همیشه به دنبال این هستم که به جای نتیجه صفر، صفر نتیجه 2-2 را ببینم. همیشه از بازی های بسته بدم می آید. امیدوارم فردا دو تیم یک نمایش تهاجمی داشته باشند.

سرمربی سپاهان درباره گل خوردن این تیم در نیمه دوم گفت: این انتقاد است و باید قبول کنیم اما نظری نداریم. من آماری دارم که شاید شما نخوانده بودید. آمار عملکرد ما از نظر دوندگی آمار خوبی است. منتها در خیلی بازی ها در دقیقه آخر گل زدیم. من این موضوع که تیم ما از لحاظ بدنی در نیمه دوم کم می آورد را قبول ندارم. من روحیه هجومی دارم و نمی خواهم فوتبال بحرینی بازی کنم. اگر گل بزنم دوست دارم دوباره برای گل زدن کوشش کنم. می دانیم تارتار تیم فیزیکی ای دارد و آماده هستیم تا یک بازی فیزیکی به نمایش بگذاریم.

قلعه نویی ادامه داد: در بازی پیش فصل که دو تیم با هم بازی داشتند، هر دو کمی ناهماهنگ بودند اما الان شرایط فرق می نماید. نتایج دو تیم تا الان نشان می دهد که هر دو خوب عمل می نمایند.

سرمربی سپاهان در واکنش به صحبت خبرنگاری مبنی بر اینکه آمار خوب گل زنی این تیم به خاطر گل های زیادی است که در یکی دو بازی به ثمر رسانده اند، عنوان نمود: من این سوال را روی جوانی شما می گذارم. وقتی تیمی آمار گلزنی زیادی دارد، دیگر فرق نمی نماید که کجا بازی می نماید. ما می توانستیم پیکان را با اختلاف دو، سه گل شکست دهیم. دیگر چرا ندارد که قرار است کجا بازی کنیم! اینکه منچستر به برایتون باخته است، چرا دارد؟ متاسفانه یکسری افراد هستند که بداخلاقی را در فوتبال ایران زیاد می نمایند. اینکه تیمی انقدر هزینه نموده و تیم دیگر هزینه ننموده است. گردیده است که برایتون بیاید و بگوید که منچستر انقدر هزینه نموده است؟ من تعجب می کنم که چرا آقایان قرارداد همه را رسانه ای نمی نمایند تا افرادی که زیاد صحبت می نمایند متوجه اشتباهشان شوند. سپاهان تیم چهارم، پنجم لیگ از لحاظ هزینه است. من بارها این مسئله را از فتاحی درخواست نموده ام. من اسم نمی آورم ولی یک تیم برای چهارتا مربی و بازیکن 35 میلیارد تومان هزینه نموده است. استاد جوان! در فوتبال چرا وجود ندارد. جذابیت فوتبال هم به همین خاطر است. مردم هم به این خاطر طرفدار فوتبال هستند. بازی هایی که با نتیجه صفر، صفر برای ما به انتها رسیده است، می توانستیم با اختلاف گل برنده باشیم.

او اضافه نمود: ما در این چند هفته از لحاظ داوری لطمه دیدیم اما چون داوری رو به جوان گرایی است اعتراض نکردیم. قطعا این اشتباهات عمدی نبوده است.

قلعه نویی در ادامه در واکنش به اظهار نظر یکی از خبرنگاران که سپاهان فصل گذشته افتضاح نتیجه گرفت، گفت: سپاهان هیچوقت افتضاح نبوده است. سپاهان همیشه سپاهان است و ربطی ندارد کجای جدول رده بندی است. من صندلی خوبی برای سپاهان می بینم و تیم ما هفته به هفته بهتر خواهد شد. بازیکنانی که دیر به ما اضافه شدند، در حال آماده سازی هستند و می توانند به سپاهان کمک نمایند.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که سپاهان قلعه نویی چه تفاوتی با ذوب آهن فصل گذشته او دارد، شرح داد: من اعلام کردم که هرجا باشم هجومی بازی می کنم. در تیم هایی مانند مس کرمان و استقلال اهواز هم حضور داشتم که فوتبال هجومی به نمایش گذاشتم. البته همه این مسائل با توجه به توانایی آن تیم ها است. من دیگر راجع به ذوب آهن صحبت نمی کنم اما برای سپاهان آینده روشنی متصور هستم.

او در انتها درباره ابراهیم صالحی که در فصل نقل و انتقالات از پارس جنوبی به سپاهان پیوست اما در آستانه شروع لیگ به تیم سابقش بازگشت، گفت: من یک سوال دارم. ابراهیم صالحی از لحاظ بدنی به چه شکل است؟ او شرایط بدنی خوبی دارد و در سپاهان بدن سازی نموده است. ابراهیم صالحی بچه آقایی است اما وقتی بچه اش به جهان آمد به ما گفت که شرایط جابجایی برای او سخت است. ما هم از خود گذشتگی کردیم و اجازه دادیم تا برگردد. منتی روی سر این بازیکن نیست. صالحی هنوز پولی هم که دریافت نموده، برنگردانده است اما برای او خوشحالیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 7

به "قلعه نویی: نمی خواهم فوتبال بحرینی بازی کنم، تارتار کمی از تجربه اش را از پدرزنش به ارث برده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: نمی خواهم فوتبال بحرینی بازی کنم، تارتار کمی از تجربه اش را از پدرزنش به ارث برده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید