فوتبال دنیا، رجزخوانی کارلو آنچلوتی برای یوونتوسی ها با وجود قبول شکست در تورین

به گزارش مجله پیامکی، فوتبال دنیا - کارلو آنچلوتی با وجود شکست تیمش در خانه یوونتوس برای بانوی پیر رجز خواند.

فوتبال دنیا، رجزخوانی کارلو آنچلوتی برای یوونتوسی ها با وجود قبول شکست در تورین

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال ناپولی شب گذشته (شنبه) در هفته هفتم سری A در خانه یوونتوس دیداری که در آن یک بر صفر پیش افتاده بود را 10 نفره با نتیجه 3 بر یک باخت و فاصله اش با بانوی پیر به 5 امتیاز افزایش پیدا کرد.

ناپولی در این بازی بعد از اشتباه بچه گانه ماریو رویی که چند دقیقه پس از دریافت کارت زرد اولش، قوزک پای پائولو دیبالا را هدف گرفت، 10 نفره شد و پس از آن هم لئوناردو بونوچی با زدن گل سوم یووه، خیال این تیم را از کسب پیروزی خانگی آسوده کرد.

با این حال کارلو آنچلوتی معتقد بود که داور سختگیرانه علیه تیم او سوت زده است. او به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، گفت: من فک می کنم که داور در صحنه اخراج رویی تصمیمی سطحی گرفت. او بعد از کلی مکث و انتظار کارت زرد دوم را به رویی داد. در واقع هر دو کارت زردی که او به رویی داد بی حساب و کتاب بود. من از دست تیم خودم عصبانی بودم چون ما بازی را خیلی قوی آغاز کردیم و پیش افتادیم اما کم کم شل شدیم و به یوونتوس اجازه دادیم اعتماد به نفسش را به دست آورد.

آنچلوتی ادامه داد: در کل تیم ما عملکرد خوبی داشت. ما احتیاج داریم که از نظر شخصیتی خودمان را تقویت کنیم، همینطور در زمینه ثبات و تجربه اما حتی زمانی که 10 نفره شدیم هم عملکرد خوبی داشتیم. جدول رده بندی سری A

طرفداران یوونتوس هرگز رابطه خوبی با آنچلوتی این تیم نداشتند و این بار هم سرمربی سابق این تیم را هدف برخی شعارهای توهین آمیز قرار دادند.

کارلتو در این باره عنوان نمود: شعارهایی که طرفداران یوونتوس می دادند عادی بود. من اما خودم را با قهرمانی لیگ قهرمانانم در سال 2003 دلداری می دهم (میلان تحت راهنمایی آنچلوتی در فینال آن رقابت ها یوونتوس را در ضربات پنالتی شکست داد). هر تیمی ممکن است ببازد، همانطور که ممکن است یوونتوس در ناپل ببازد. ما باید از جنبه های زیادی خودمان را تقویت کنیم اما مطمئنم که تا سرانجام فصل به رقابت مان ادامه می دهیم و من فکر می کنم که بازی امشب مان این موضوع را ثابت کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 40

به "فوتبال دنیا، رجزخوانی کارلو آنچلوتی برای یوونتوسی ها با وجود قبول شکست در تورین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، رجزخوانی کارلو آنچلوتی برای یوونتوسی ها با وجود قبول شکست در تورین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید