انتقال ژروینیو به السد در انتظار تأیید ITC

به گزارش مجله پیامکی، انتقال مهاجم ساحل عاجی تیم فوتبال پارما به تیم تحت هدایت ژاوی هرناندس با تأیید ITC توسط فدراسیون فوتبال قطر نهایی خواهد شد.

انتقال ژروینیو به السد در انتظار تأیید ITC

به گزارش خبرنگاران، پایگاه خبری توتومرکاتوی ایتالیا گفت؛ تلاش ژروینیو برای جدایی از تیم فوتبال پارمای ایتالیا جواب داده و او در آستانه پیوستن به تیم السد قطر قرار گرفته است.

با وجود اتمام مهلت خرید بازیکن در فوتبال اروپا که شب گذشته (جمعه) سرانجام آن بود، تیم های اروپایی هنوز امکان فروش بازیکن را دارند و پارما هم با توجه به اصرارهای مکرر ژروینیو برای جدایی از این تیم، به فروش او رضایت داده است.

پارما تلاش فراوانی برای حفظ ژروینیوی 32 ساله انجام داد اما او به انواع و اقسام روش ها، حتی غیبت غیرموجه در تمرینات عدم رضایت خود برای ماندن در انیو تاردینی را نشان داد و در نهایت روبرتو دآورسو سرمربی پارما به مدیران باشگاه گفت که می توانند بازیکن سابق آرسنال را بفروشند.

مذاکرات دو باشگاه پارما و السد تنها از چند ساعت پیش آغاز شد و در این مدت هم ژروینیو در هتل شرایتون شهر میلان اقامت داشته تا انتقال 5 میلیون یورویی او به قطر کامل شود. انتظار می رفت که صبح امروز (شنبه) با صدور ITC بازیکن از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا، فدراسیون فوتبال قطر به صورت رسمی پیوستن ژروینیو به تیم السد را اعلام کند اما فدراسیون فوتبال قطر تا این لحظه به طرفین اجازه عقد قرارداد نداده است.

پیوستن ژروینیو به السد خط حمله تیم تحت هدایت ژاوی هرناندس را برای مصاف با سپاهان در گروه D لیگ قهرمانان اروپا تقویت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 741

به "انتقال ژروینیو به السد در انتظار تأیید ITC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال ژروینیو به السد در انتظار تأیید ITC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید