یکی از برترین ایرلاین های دنیا هواپیمایی امارات است

به گزارش مجله پیامکی، در ادامه مطلب هواپیمایی امارات، یکی از برترین ایرلاین های دنیا در سال 2017 می خوانید:

یکی از برترین ایرلاین های دنیا هواپیمایی امارات است

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

کارشناسان روش مدیریتی این شرکت را رمز پیشرفت و سودآوری آن می دانند. مدیریت این شرکت بر عهدهٰ یک بریتانیایی 77 ساله به نام موریس فلاناگان و تیم خارجی آن است. اصول ساده ای که شرکت امارات دارد، باعث پیشی گرفتن آن از سایر رقبا شده است. این اصول عبارتند از:1-صرفه جویی؛ که باعث شده که هزینه های اضافی آن به اندازه زیادی کاهش یابد.

  • عضو نبودن در هیچ یک از کارتل های هوایی؛ عضویت در این کارتل ها گرچه مزایایی چون افزایش تعداد مسافر را دارد، اما اعضا باید حق عضویت بالایی هم پرداخت نمایند.
  • استفاده از هواپیماهای پهن پیکر؛ این عامل سبب شده که هواپیماها در هر پرواز اندازه زیادی بار اضافی هم حمل نمایند که در کل باعث افزایش عایدی و سود می گردد.
  • استفاده از هواپیماهای نو؛ این امر در کاهش مصرف سوخت هواپیماها تاثیر زیادی دارد.
  • قرار گرفتن مقر اصلی شرکت در دبی؛ که این امکان را فراهم می نماید تا از موقعیت جفرافیایی خاص این منطقه برای حمل بار و مسافر به خاور دور، آفریقا، شبه قاره هند و اروپا استفاده کند.

هواپیمایی تامارات کلاس های پرواز متنوعی دارد:

فرست کلاس

خود فرست کلاس سه نوع کابین متفاوت دارد. کابین هایی شامل سوئیت کامل با در؛ که گرانتر است و امکاناتی مثل یخچال و تلویزیون 23 اینچ دارد، Skycruiser که یک تخت ویژه است و جایگاه مخصوص خواب. کابین نوع اول فقط در A-380، A340-500، A800 و بوئینگ های 777 وجود دارد.

بیزینس کلاس

بیزینس کلاس با توجه به قیمت پایین تر و داشتن امکاناتی چون ماساژور، پارتیشن خصوصی، چراغ های مطالعه، شارژر و پورت USB و تلویزیون 17 اینچی، نوع پرطرفداری است.

اقتصادی

ارزانترین کلاس پروازی امارات هم نوع اقتصادی است که به امکاناتی چون چون پورت USB و تلویزیون ICE محدود می گردد. تلویزیون ICE برنامه های 600 تا 1200 شبکه تلویزیونی را ارائه می دهد و سیستم اتوماتیک آپدیت اخبار دارد. ICE بعلاوه امکان مشاهده بیرون به وسیله دوربین های هواپیما را هم فراهم می نماید. این شرکت در سال 2017 از سوی سایت AirlineRating به اسم برترین شرکت در ارائه برترین تفریح در حین پرواز معرفی گردید. بلیط هواپیما تهران دبی را با قیمت مناسب بخرید.

شرکت هواپیمایی امارات در زمینه اسپانسرینگ مسابقات ورزشی سرمایه گذاری زیادی نموده است. این شرکت حامی اقتصادی باشگاه های آرسنال انگلستان، هامبورگ آلمان، آ.س میلان ایتالیا، رئال مادرید و چند باشگاه فوتبال دیگر هم هست.

در نهایت اینکه شرکت هواپیمایی امارات یکی از امن ترین ایرلاین های دنیا است که تنها سه مورد سانحه هوایی برای هواپیماهای آن رخ داده که هیچکدام هم تلفات جانی در پی نداشته است. برای خرید بلیط هواپیما و بلیط دبی به سایت خبرنگاران مراجعه کنید

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1714

به "یکی از برترین ایرلاین های دنیا هواپیمایی امارات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکی از برترین ایرلاین های دنیا هواپیمایی امارات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید