درگیری با فیلمبردار مدیاست؛ جنجال جدید سوپرماریو

به گزارش مجله پیامکی، خبرنگاران: مهاجم تیم ملی ایتالیا در آستانه آخرین بازی آتزوری در مرحله انتخابی جام جهانی 2014 بار دیگر خود را به سوژه ای جنجالی برای رسانه ها تبدیل کرد.

درگیری با فیلمبردار مدیاست؛ جنجال جدید سوپرماریو

به گزارش خبرنگاران، بازیکنان تیم ملی ایتالیا برای انجام آخرین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2014، شب گذشته وارد شهر ناپل شدند که در این بین ستاره خط حمله تیم، ماریو بالوتلی جنجال آفرین شد.

بالوتلی همراه با سایر هم تیمی هایش پس از انجام تمرینات در فلورانس، با قطار راهی ناپل شدند تا خود را برای بازی فرداشب (سه شنبه) با ارمنستان آماده نمایند. ورود بالوتلی به ایستگاه راه آهن شهر ناپل در حالی بود که صدها تن از طرفداران او و گروه پرشماری از خبرنگاران آماده استقبال از اعضای تیم ملی ایتالیا بودند.

ستاره تیم میلان در ازدحامی که در ایستگاه وجود داشت راه خود را برای سوار شدن به اتوبوس تیم در پیش گرفت اما در میانه راه با یکی از فیلمبرداران شبکه مدیاست ایتالیا درگیر شد. کوشش اول بالوتلی برای دور کردن این فیلمبردار موفقیت آمیز نبود و به همین خاطر برای دومین بار به او ضربه ای وارد کرد و دوربین اش را به زمین انداخت.

اگرچه اقدام بالوتلی با توجه به جنجال های فراوانی که در طول حرفه اش به پا نموده است چندان تعجب آور نبود اما با توجه به اینکه شبکه مدیاست متعلق به سیلویو برلوسکنی، رئیس باشگاه میلان است این اقدام او جنجال برانگیز تر شد.

ظاهراً عصبانیت بالوتلی از اهالی رسانه در ایتالیا به خاطر تیتری بوده است که روزنامه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا اخیراً درباره وی به کار برده است. بالوتلی صبح روز گذشته در صفحه خود تصویری از صفحه اول این نشریه را منتشر کرد که تیتر یک آن با این مضمون بود: بالوتلی بیمار است اما او در ناپل به عنوان سمبلی برای مبارزه با کامورا حاضر خواهد بود.

وی همچنین در پایین این عکس نوشت: این چیزی است که شما (رسانه ها) می گویید! من به ناپل آمده ام چون فوتبال فوق العاده است و هرکسی در هر جایی که بخواهد می تواند بازی کند. ضمن اینکه اینجا یک بازی هم قرار است برگزار گردد.

آخرین جلسه تمرین تیم ملی ایتالیا پیش از بازی فرداشب برابر ارمنستان در زمین چمنی برگزار می گردد که زمین آن از کامورا، بزرگ ترین باند مافیای ناپولی مصادره شده است.

در زیر می توانید فیلم درگیر شدن بالوتلی با فیلمبردار شبکه مدیاست را مشاهده کنید:

منبع: تسنیم
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 301

به "درگیری با فیلمبردار مدیاست؛ جنجال جدید سوپرماریو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری با فیلمبردار مدیاست؛ جنجال جدید سوپرماریو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید