شیخ قطری نیامده آتش به پا کرد، دومین ستاره بزرگی که او می خواهد کیست؟

به گزارش مجله پیامکی، شیخ جاسم کیلیان امباپه و دو هم تیمی او در تیم ملی فرانسه را برای منچستریونایتد می خواهد.

شیخ قطری نیامده آتش به پا کرد، دومین ستاره بزرگی که او می خواهد کیست؟

به گزارش خبر ورزشی، شیخ جاسم بن حمد آل ثانی که به احتمال زیاد مالک بعدی منچستریونایتد خواهد شد، در پی جذب سه ستاره فرانسوی از جمله کیلیان امباپه است. و حالا که پاری سن ژرمن اعلام نموده که پیشنهادات خرید نیمار را می شنود، منچستریونایتد به پیش آمده تا این ستاره برزیلی را هم به چنگ آورد.

شیخ جاسم میلیاردر قطری امیدوار است که پس از ارائه پیشنهاد جدیدش در سرانجام ماه آوریل، یونایتد را به طور کامل تصاحب کند. و نشریه بیلد ادعا می نماید که شیخ جاسم در صورتی که تابستان سال جاری جایگزین گلیزرها گردد، برنامه های بزرگی برای شیاطین سرخ دارد. این سرمایه دار جاه طلب امیدوار است نه یک، نه دو، بلکه سه عضو تیم ملی فرانسه را که در جام جهانی قطر به مقام نایب قهرمانی دست یافتند، به اولدترافورد بیاورد.

بهترین نام در فهرست شیخ جاسم کیلیان امباپه فوق ستاره پاری سن ژرمن است که در این فصل 35 گل به ثمر رسانده است. این بازیکن 24 ساله سال گذشته با قهرمان لیگ 1 قرارداد جدیدی امضا کرد و طبق گزارشات، ماهیانه 5.3 میلیون پوند به جیب می زند. شیخ جاسم بعلاوه امیدوار است بتواند خط هافبک اریک تن هاخ را با جذب ادواردو کاماویگای 20 ساله تقویت کند. این بازیکن جوان در کمتر از دو سال در رئال مادرید بیش از 90 بازی انجام داده است. رئال بعلاوه مطمئن است که در رقابت برای جود بلینگام از بوروسیا دورتموند پیروز می گردد. و این موضوع به احتمال زیاد کاماویگا را به یک نقطه پایین تر در خط میانی کارلو آنچلوتی تنزل می دهد. آخرین بازیکن در فهرست شیخ جاسم کینگزلی کومان است. او علیرغم اینکه تنها 26 سال سن دارد، تا به امروز در کشورهای متعددی با بایرن مونیخ، یوونتوس و پاری سن ژرمن عناوین کسب نموده است و احتمالا مشکل سمت راست منچستریونایتد را حل می نماید.

گزارش هایی درباره هدف قرار دادن این سه نفر به وسیله شیخ جاسم پس از آن منتشر شد که روزنامه سان فاش کرد نیمار هدف اصلی این بانکدار بزرگ ثروتمند است. به نظر می رسد پسر طلایی برزیل در تابستان سال جاری در کنار هم تیمی محرومش لیونل مسی، پاری سن ژرمن را ترک کند.

منبع: فرارو
انتشار: 15 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1402 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2205

به "شیخ قطری نیامده آتش به پا کرد، دومین ستاره بزرگی که او می خواهد کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیخ قطری نیامده آتش به پا کرد، دومین ستاره بزرگی که او می خواهد کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید