شهرک صنعتی مشترک ایران و چین در قم راه اندازی می گردد

به گزارش مجله پیامکی، خبرنگاران: مدیرعامل شهرک های صنعتی استان قم با اشاره به اینکه شهرک صنعتی الغدیر با 2هزار هکتار مساحت در کیلومتر 45 آزاد راه قم- تهران بعنوان شهرک نمونه کشوری طراحی شده ، گفت: این شهرک می تواند بعنوان شهرک صنعتی مشترک بین ایران و چین قرار بگیرد.

شهرک صنعتی مشترک ایران و چین در قم راه اندازی می گردد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

روح الله ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در قم، با اشاره به اینکه شهرک صنعتی الغدیر قم می تواند بعنوان اولین شهرک صنعتی مشترک ایران و چین قرار بگیرد، اظهار کرد: موقعیت استراتژیک و ظرفیت های موجود در این استان شرایط مساعدی را برای جذب سرمایه گذار فراهم نموده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم با بیان اینکه شهرک صنعتی الغدیر قم همیشه مورد توجه سرمایه گذاران بوده است، اضافه کرد: به جهت قرارگیری شهرک های صنعتی استان قم را در مجاورت پایتخت و قرارگیری آن در راستا تردد مسافران به جهت اینکه استان قم شاهراه مواصلاتی استان های زیادی است فرصت خوبی برای جذب سرمایه گذاران در این مناطق فراهم نموده است.

وی درخصوص سرمایه گذاری سرمایه گذاران و بازرگانان چینی در شهرک های صنعتی قم گفت: هیئت تجاری چینی خواستار احداث و راه اندازی شهرک صنعتی مشترک ایران و چین هستند و شهرک صنعتی ظرفیت مناسبی برای این موضوع دارد.

ابراهیمی با اشاره به ویژگی های شاخص شهرک صنعتی الغدیر بیان کرد: شهرک صنعتی الغدیر با 2هزار هکتار مساحت در کیلومتر 45 آزاد راه قم به تهران بعنوان شهرک نمونه کشوری طراحی شده و در حال حاضردر مرحله اجرای زیرساخت ها و آماده سازی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم با تاکید براینکه شهرک صنعتی الغدیر می تواند بعنوان شهرک صنعتی مشترک بین ایران و چین قرار بگیرد، گفت: مجموعه شرکت شهرک های صنعتی استان قم با همکاری و حمایت مسئولین استانی در کوشش است تا زیرساخت های لازم برای جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال و رونق مالی استان قم را فراهم کند.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 515

به "شهرک صنعتی مشترک ایران و چین در قم راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "شهرک صنعتی مشترک ایران و چین در قم راه اندازی می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرک صنعتی مشترک ایران و چین در قم راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید