شهرداری منطقه 2 با اجرای مانور برف روبی آرایش زمستانی گرفت

به گزارش مجله پیامکی، مانور برف روبی شهرداری منطقه 2 با آمادگی کامل نیرو های عملیاتی و تجهیزات و ماشین آلات برف روبی دربوستان نهج البلاغه برگزار گردید.

شهرداری منطقه 2 با اجرای مانور برف روبی آرایش زمستانی گرفت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، مهدی صالحی، شهردار منطقه 2 در این مانوربا اشاره به آمادگی و توان حداکثری منطقه برای مدیریت بارش های فصلی، گفت:این مانور با هدف آمادگی و هماهنگی بیشتر بین نیرو های مستقر در نواحی، آشنایی رانندگان وسایل نقلیه سنگین با طرح زمانبندی، راستا های مشخص شده، توضیح وظایف هر یک و آنالیز شرایط مکانیکی ماشین آلات و برطرف نواقص احتمالی برگزار گردید.

وی گفت: شهرداری منطقه دوبا جانمایی و آماده سازی سایت های برفروبی در نواحی 9 گانه، سایت مرکزی و بعلاوه سایت های بزرگراهی، برای بارش های پاییزی و زمستانی به آمادگی رسید.

شهردار منطقه دو توضیح داد: 100 دستگاه ماشین الات شامل کامیون های نمک پاش مکانیزه، کامیون های تیغه دار، کمپرسی ده چرخ، کامیونت خاور، نیسان وانت، لودر، بیل مکانیکی و بابکت و بعلاوه تامین نیرو های اپراتور مجهز و آموزش دیده نیز آماده خدمات رسانی در روز های برفی هستند.

وی اضافه کرد: به منظور هم افزایی در خدمت رسانی به شهروندان هماهنگی های لازم با پلیس راهور، آتش نشانی و سایر دستگاه های خدمات رسان اجرا شده است تا عملیات برف روبی به نحو احسن انجام گردد.

صالحی خاطر نشان کرد: همزمان با تجهیز 16 سایت برف روبی، 250 دستگاه مخزن شن مخصوص در معابر اصلی و فرعی جانمایی و در آن ها کیسه شن مخصوص جهت دسترسی شهروندان قرار داده شده است تا در مواقع ضروری و پیش از رسیدن نیرو های برف روب اقدام به بازگشایی معبر کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1869

به "شهرداری منطقه 2 با اجرای مانور برف روبی آرایش زمستانی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری منطقه 2 با اجرای مانور برف روبی آرایش زمستانی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید