شرایط تهران ناپایدار و شنماینده است، نیمی از مردم موارد بهداشتی را رعایت می نمایند

به گزارش مجله پیامکی، فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا تهران گفت: تهران شرایط بسیار شکننده ای دارد و هنوز به نقطه مطلوب و شرایطی که بتوانیم یک ثبات قطعی را مطرح کنیم، نرسیده ایم.

شرایط تهران ناپایدار و شنماینده است، نیمی از مردم موارد بهداشتی را رعایت می نمایند

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به اینکه تمام افرادی که کسب وکار خود را شروع کردند در سامانه وزارت بهداشت برای رعایت پروتکل های بهداشتی تعهد دادند، گفت: تیم های نظارتی و بازرسان بهداشتی سه دانشگاه علوم پزشکی پایتخت با نظارت دقیق تر و فعال تر بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط صاحبان مشاغل مختلف عمل می نمایند، اما بدیهی است که گستردگی استان تهران نسبت به سایر استان ها بسیار بیشتر و تعداد مشاغل و کسب وکار در تهران بسیار زیاد است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران اعلام کرد: همان طور که بارها متذکر شدیم تهران شرایط بسیار شنماینده ای دارد و هنوز به نقطه مطلوب و شرایطی که بتوانیم یک ثبات قطعی را مطرح کنیم، نرسیده ایم. برای این موضوع شرایط باید به شکلی تغییر یابد که بتوانیم میزان کاهش آمار را عملیاتی تر مطرح کنیم.

به گفته زالی شرایط در تهران همچون سایر کلان شهرها حالت ناپایدار و شنماینده ای دارد و با هرگونه تغییر در رفتار و عدم اعمال پروتکل های بهداشتی و به خصوص عدم رعایت ملاحظات بهداشتی می توانیم شاهد شرایط کاملاً متفاوت و نگران نماینده ای در تهران باشیم.

وی اضافه کرد: تغییرات آماری در مراجعان به مراکز بهداشتی و درمانی در شهری مثل تهران معمولاً پس از یک دوره 14-9 روزه و تغییرات بستری بین 2 تا 3 هفته بعد تعیین می گردد؛ بنابراین با توجه به افزایش ترددها هرگونه تغییر را ممکن است در روزهای آینده ببینیم.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به این موضوع که فقط 62 درصد تهرانی ها دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می نمایند، از مردم خواست به رعایت نکات و ملاحظات بهداشتی بیش از گذشته توجه نمایند.

زالی اعلام نمود: بر اساس گزارش های ارائه شده، خوشبختانه تعداد افرادی که در متروها از ماسک استفاده می نمایند روز به روز در حال افزایش است و ان شاءالله با مذاکرات اجرا شده شرایط و زیرساخت های لازم در این خصوص در شرکت اتوبوس رانی نیز فراهم گردد.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 947

به "شرایط تهران ناپایدار و شنماینده است، نیمی از مردم موارد بهداشتی را رعایت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط تهران ناپایدار و شنماینده است، نیمی از مردم موارد بهداشتی را رعایت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید