سریع و خشمگین و دنیای ژوراسیک ممکن است تلاقی کنند

به گزارش مجله پیامکی، جاستین لین، کارگردان سریع و خشمگین 9 در گفت وگوی اخیرش از امکان تلاقی (کراس اوور) سری فیلم های سریع و خشمگین و دنیای ژوراسیک صحبت کرده است.

سریع و خشمگین و دنیای ژوراسیک ممکن است تلاقی کنند

مجموعه سریع و خشمگین در ابتدا به مسابقات غیرقانونی اتوموبیل رانی و زندگی جوان های خلافکار می پرداخت، اما رفته رفته این سری فیلم ها به سمت و سوهای دیگری کشیده شدند و از بار واقع گرایی آن ها کاسته شد و اینطور که پیداست سریع و خشمگین 9 قرار است شخصیت های خود را به فضا ببرد و یونیورسال پیکچرز و جاستین لین کارگردان اصلی این مجموعه انتهایی برای تخیلی و عجیب شدن آن متصور نیستند و حتی لی در گفت وگوی جدید خود از امکان تلاقی سریع و خشمیگن با مجموعه فیلم های دنیای ژوراسیک گفته است!

در انتهای فیلم دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده دایناسورها به دنیای انسان ها راه پیدا کردند و همه چیز برای به تصویر کشیدن تقابل این موجودات ماقبل تاریخ با ما فراهم شده است. کالین ترورو، کارگردان فیلم های دنیای ژوراسیک در حال حاضر روی دنیای ژوراسیک: قلمرو کار می کند که برای نمایش در سال 2021 برنامه ریزی شده است و داستان روبرو انسان ها با دایناسورها را روایت می کند.

امتیاز ساخت و پخش هر دوی این مجموعه ها در اختیار یونیورسال پیکچرز است و چه می شود اگر با توجه به اتفاقات عجیب و غریب سریع و خشمگین، شاهد تلاقی داستانی آن ها باشیم؟ جاستین لین کارگردان سریع و خشمگین 9 در مصاحبه اش با کلایدر در این خصوص اعلام کرده است: من پایه ام! هنگامی که به نقطه اوج می رسید، جای دیگری برای پیشروی نیست و زمان ادغام و ترکیب نام های تجاری و مجموعه ها فرا رسیده است. این کاری ست که شرکت های تراز اول، به هنگامی رشد حداکثری انجام می دهند. تنها مانعی که در این بین [تلاقی این دو سری فیلم] وجود دارد، مسئله حق مالکیت نام های تجاری و کاغذبازی های استودیوها است. معمولا آثاری که با یکدیگر ترکیب می شوند مربوط به استودیوهای متفاوتی هستند، اما در این مورد هر دو مجموعه در اختیار یونیورسال پیکچرز بوده و به همین خاطر می گویم این کار شدنی است. من هرگز به چیزی چشم بسته نه نمی گویم.

جان سینا قرار است در فیلم سریع و خشمگین 9 نقش جیکوب تورتو، برادر دومنیک (وین دیزل) و میا تورتو (جوردانا بوروستر) را ایفا کند. طی نسخه های اخیر سری سریع و خشمگین همواره شارلیز ترون شخصیت منفی بوده است، اما این طور که پیداست در دهمین قسمت از این مجموعه سینا رهبری تیم آدم های شرور قصه را برعهده خواهد داشت و چند ماه قبل در برنامه امشب با اجرای جیمی فلن بیان کرده بود: فیلم سریع و خشمگین 9 چیزی شبیه به یک جمع بندی برای فیلم های قبلی خواهد بود و داستان قسمت های پیشین را به یکدیگر پیوند و به برخی از سؤالات طرفداران پاسخ می دهد و در کنار آن پرسش های جدیدی نیز ایجاد می کند.

دنیل کیسی که بیشتر برای نگارش فیلم نامه فیلم سینمایی علمی-تخیلی کین (Kin) شناخته می شود به همراه کریس مورگان به عنوان نویسندگان نسخه جدید این مجموعه انتخاب شده اند. کریس مورگان به نوعی مغز متفکر مجموعه فیلم های سریع و خشمگین است و از سال 2006 و فیلم توکیو دریفت نویسنده اصلی تمام قسمت ها بوده است. جاستین لین نیز همانطور که اشاره شد روی صندلی کارگردانی سریع و خشمگین جدید می نشیند.

در نسخه های اخیر، فیلم های این سری کمی از اصالت خود یعنی روایت داستانی هیجان انگیز در دل مسابقات غیرقانونی فاصله گرفته اند و بیشتر به سمت به تصویر کشیدن صحنه های اکشن پر زرق و برق سوق داده شده اند و به همین خاطر از میزان مقبولیت و ارزش این مجموعه در نظر سینمادوستان حرفه ای کاسته شده است، اما به هر حال هنوز هم دنباله های سریع و خشن برای عموم فیلم بین ها بسیار حائز اهمیت هستند و رکوردهای فوق العاده ای را در باکس آفیس ثبت می کنند.

منبع: Comic Book Movie

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1561

به "سریع و خشمگین و دنیای ژوراسیک ممکن است تلاقی کنند" امتیاز دهید

1 کاربر به "سریع و خشمگین و دنیای ژوراسیک ممکن است تلاقی کنند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریع و خشمگین و دنیای ژوراسیک ممکن است تلاقی کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید