سرپرست دانشگاه آزاد استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد

به گزارش مجله پیامکی، رئیس دانشگاه آزاد در حکمی ابراهیم رحیمی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد منصوب کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی ابراهیم رحیمی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد منصوب کرد.

در متن حکم رئیس دانشگاه آزاد آمده است: با توجه به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد منصوب می شوید.

از جناب عالی انتظار می رود با بهره گیری از تمامی امکانات مادی و معنوی و سرمایه های انسانی دانشگاه و تاکید بر خلاقیت های فردی و مدیریت اسلامی برای اعتلای واحدهای دانشگاه براساس محورهای ذیل در آن استان بکوشید.

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت، در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی پیروز و مؤید باشید.

براساس این گزارش ، ابراهیم رحیمی متولد سال 1355 و دانش آموخته دکتری تخصصی دامپزشکی، گرایش بهداشت مواد غذایی از واحد علوم و تحقیقات و عضو هیات علمی تمام وقت واحد شهرکرد با مرتبه علمی استاد تمام است.

وی سوابق اجرایی همچون معاونت پژوهش و فناوری، ریاست دانشکده دامپزشکی، مدیریت گروه های آموزشی واحد شهرکرد را در کارنامه خود دارد.

تاکنون بیش از 100 عنوان مقاله علمی، پژوهشی، ترویجی و پنج عنوان کتاب از رحیمی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد به چاپ رسیده است.

طهرانچی همچنین در نامه ای جداگانه، ضمن موافقت با تقاضای بازنشستگی مظاهر نیکخواه رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد، از زحمات و کوشش های وی در دوران مسؤولیت این دانشگاه تشکر و قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 548

به "سرپرست دانشگاه آزاد استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست دانشگاه آزاد استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید