ساخت و ساز غیراصولی در خیابان مردم ، آنالیز 15 پرونده باغ در شورای شهر

به گزارش مجله پیامکی، رئیس شورای شهر تهران با اشاره به انجام ساخت و ساز های بلندمرتبه در خیابان مردم گفت: ساختمانی که قرار بود برای محل سکونت نمایندگان اختصاص یابد اکنون تبدیل به ساختمان اداری مجلس شده است.

ساخت و ساز غیراصولی در خیابان مردم ، آنالیز 15 پرونده باغ در شورای شهر

جهت دریافت خدمات طراحی باغ و ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه برگزاری صحن شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: امروز در جلسه شورای شهر مسأله باغات مورد بحث و مصاحبه نهاده شد، رویکرد شورا توجه به حفظ باغ های تهران است و بر همین اساس پرونده های اعتراضی زیادی به شورای شهر و شهرداری واصل شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه فوق العاده امروز جهت رسیدگی به پرونده باغات گفت: 15 پرونده باغ امروز رسیدگی شد که تعدادی از این باغ ها طبق تشخیص اعضای شورا و رأی آن ها غیرباغ و تعدادی باغ اعلام شد.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص طرح توسعه و ساماندهی اطراف مجلس گفت: به وسیله مقامات امنیتی بعضی مکان ها شرایط ویژه ای را دارا هستند مانند منطقه پاستور و مجلس شورای اسلامی که روز گذشته در جلسه شورای عالی شهرسازی مباحثی در خصوص ساخت و ساز اطراف مجلس مطرح شد که به نظرم حقوق شهروندی در این زمینه زیرپا گذاشته شده بود.

هاشمی گفت: خیابان مردم که در اطراف مجلس قرار گرفته است ساخت و ساز هایی با ارتفاع بلند در آن شکل گرفته که اصولی نیست، معماری این ساختمان ها نیز شیشه ای است. ابتدا به مدیریت شهری اعلام شد که قرار است این ساختمان ها محل سکونت نمایندگان مجلس باشد، ولی پس از آن تبدیل به ساختمان اداری شد و دو طرف خیابان را نیز بسته اند و حتی ما را هم راه نمی دهند.

وی گفت: در اجرای چنین اقداماتی هیچ مشورتی با شورای شهر و شهرداری نشده و کار اصولی صورت نگرفته است. روز گذشته من در این جلسه به عنوان ناظر حضور داشتم، ولی علیرغم مخالفت ما طرح مورد نظر به تصویب رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 859

به "ساخت و ساز غیراصولی در خیابان مردم ، آنالیز 15 پرونده باغ در شورای شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت و ساز غیراصولی در خیابان مردم ، آنالیز 15 پرونده باغ در شورای شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید