رونمایی TCL از شش تبلت اندرویدی تازه

به گزارش مجله پیامکی، شرکت TCL در اولین رویداد سال 2022 خود، از طیف گسترده ای از محصولات از جمله لپ تاپ، گجت های خانه هوشمند، تلویزیون و شش تبلت تازه مبتنی بر اندروید رونمایی کرد. تبلت های اندرویدی این شرکت، TCL Nxtpaper 10s، Tab 10L، Tab 8 4G، Tkee Max، Tkee Mid و Tkee Mini نام دارند.

رونمایی TCL از شش تبلت اندرویدی تازه

به گزارش خبرنگاران، تبلت های نو TCL دارای عملکرد های شگفت انگیزی می باشند. سری Tkee این تبلت ها مخصوص بچه ها طراحی شده است. این شش تبلت از ژانویه 2022 در چین و اروپا در دسترس خواهند بود. به جز Tkee Mini، بقیه تبلت ها دارای سیستم عامل اندروید 11 می باشند.

TCL Nxtpaper 10s دارای یک صفحه نمایش 10.1 اینچی حساس به فشار است که برخلاف سطح براق سنتی، با روکش مات تزئین شده است. روکش مات یک ویژگی نو برای کاهش انتشار نور آبی و خستگی چشم می باشد. Nxtpaper 10s دارای ویژگی فراوری رنگ طبیعی و زاویه دید واضح می باشد. این تبلت دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و مجهز به تراشه هلیو P23 مدیاتک می باشد. دوربین اصلی این تبلت یک دوربین 8 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن نیز 5 مگاپیکسل می باشد. باتری 8000 میلی آمپر ساعتی آن را می توان به وسیله USB با سرعت شارژ 18 وات شارژ کرد. Nxtpaper 10s با قیمت ، 249 دلار ، در دو رنگ ethereal sky و خاکستری تیره به فروش می رسد.

TCL Tab 10L دارای 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. این تبلت دارای یک صفحه نمایش 10.1 اینچی می باشد. امکان افزایش حافظه داخلی به وسیله اسلات microSD وجود دارد. باتری این تبلت دارای ظرفیت 4080 میلی آمپر ساعت می باشد. دوربین Tab 10L از دو سنسور 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. این محصول در سه ماه اول سال 2022 و با قیمت 99 دلار عرضه خواهد شد.

محصول دیگر TCL، تبلت TCL Tab 8 4G با صفحه نمایش کوچکتر وحافظه ، پیکربندی و باتری مشابه Tab 10L می باشد و در سه ماه اول سال 2022 با قیمت 129 دلار در بازار های اروپا در دسترس می باشد.

تبلت های Tkee Mini، Tkee Mid و Tkee Max مخصوص بچه ها طراحی شده اند این تبلت ها به ترتیب دارای نمایشگر های 7 و 8 و 10 اینچی هستند. هر سه تبلت به رنگ زرد روشن ارائه شده اند و دارای قلم های Tkee برای طراحی و نوشتن هستند. این تبلت ها یک روکش پلاستیک سخت بعنوان مخافظ دارند. حافظه رم این سه تبلت 1 گیگابایت است. Tkee Mini برخلاف سایر تبلت های عرضه شده روی اندروید 10 (نسخه GO) اجرا می گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1933

به "رونمایی TCL از شش تبلت اندرویدی تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی TCL از شش تبلت اندرویدی تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید