معرفی 2 مدل کارت گرافیک ایسوس برای گیمینگ

به گزارش مجله پیامکی، برند ایسوس یکی از برترین برندهای تولیدکننده لپ تاپ ها و لوازم جانبی گیمینگ در سطح دنیا است.

معرفی 2 مدل کارت گرافیک ایسوس برای گیمینگ

به گزارش خبرنگاران بنابر اعلام مقداد آی تی، این برند، کارت گرافیک های بسیار خوبی تحت سری ها ROG فراوری می نماید که می توان آن ها را برترین کارت گرافیک ها برای گیمینگ دانست.

شاید بتوان گفت که کارت گرافیک، مهم ترین بخش یک کامپیوتر برای گیمینگ است. در صورتی که کارت گرافیک سیستم شما ضعیف باشد، هر چقدر هم که پردازنده قوی و رم بالایی داشته باشید، باز هم خلاء کارت گرافیک را احساس خواهید کرد و بازی، به خوبی اجرا نمی گردد و اگر بازی خیلی سنگینی باشد، حتی شاید اصلا اجرا نگردد.

در این مقاله می خواهیم دو مدل از برترین کارت گرافیک های ایسوس را که به طور اختصاصی برای گیمینگ طراحی شده اند، به شما معرفی کنیم و یک فروشگاه اینترنتی عالی برای خرید کارت گرافیک به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی کارت گرافیک ASUS ROG Strix RTX 3080

این کارت گرافیک شگفت انگیز ایسوس، از مواد بسیار باکیفیتی ساخته شده و دارای سه فن بزرگ و سه اتصال PCle دارای 8 پین است که جریان برق را به آن منتقل می نمایند. بسیاری از PSUها، اتصالات کافی برای وصل شدن به این کارت گرافیک را ندارند. بنابراین، شرکت ایسوس پیشنهاد می نماید که از یک PSU حداقل 850 واتی در سیستم گیمینگ خود بهره ببرید زیرا ASUS ROG Strix RTX 3080 به تنهایی 320 وات برق مصرف می نماید!

ایسوس در طراحی این کارت گرافیک و شیوه خنک کردن آن، از Nvidia الهام گرفته است و ASUS ROG Strix RTX 3080 دارای یک سینک حرارتی بزرگ با لوله های کاملا مسی است. توان پردازشی این کارت گرافیک، 1935 مگاهرتز و 225 مگاهرتز بیشتر از Nvidia RTX 3080 است و بنابراین7 می توان بازی ها را با کیفیت 4K اجرا کند.

از مشخصات خوب ASUS ROG Strix RTX 3080 می توان به تعداد زیاد پورت های آن اشاره نمود. در سطح پشتی می توانید دو پورت HDMI 2.1 و سه پورت DisplayPort 1.4a ببینید. عملکرد این کارت گرافیک در هر دو رزولوشن 1440p و 4K واقعا حرف ندارد و اگر مانیتور شما از این کیفیت ها پشتیبانی می نماید، به شما توصیه می کنیم که حتما این کارت گرافیک را انتخاب کنید و مطمئن باشید که حتی در اجرای سنگین ترین بازی های روز با این کارت گرافیک، هیچ مسئله ای نخواهید داشت.

سیستم خنک نماینده بسیار عالی عمل می نماید و حتی با وجود توان بسیار بالا، ASUS ROG Strix RTX 3080 هرگز به دماهای بالای 70 درجه سلسیوس نمی رسد.

این GPU، تمامی مشخصات عالی فوق را با یک قیمت بسیار خوب دارد اما خالی از ایراد هم نیست. اجازه دهید نگاهی به نقطه ضعف های ASUS ROG Strix RTX 3080 هم داشته باشیم.

یکی از معدود نقطه ضعف هایی که می توان به آن اشاره نمود، مقدار بزرگ این کارت گرافیک است که 32 سانتی متر طول دارد. به علاوه، PSU شما هم باید سه PCle داشته باشد تا بتواند برق کافی را به این پردازنده گرافیکی بسیار قدرتمند، برساند.

کارت گرافیک ASUS Dual Geforce RTX 2060 Super Evo OC Edition

اگر کارت گرافیک ASUS ROG Strix RTX 3080 برای شما خیلی گران است یک سیستم شما، PSU مناسب آن را ندارد، خرید کارت گرافیک ایسوس مدل Geforce RTX 2060 Super Evo OC Edition را به شما پیشنهاد می کنیم.

این کارت گرافیک، دارای 2 فن بسیار ساکت و با عملکرد عالی و یک سیستم خنک نماینده شبیه کارت گرافیک های پرچمدار است. این کارت گرافیک دارای 8 گیگابایت حافظه GDDR6 است که سنگین ترین بازی ها را پشتیبانی می نماید.

این GPU دارای معماری Nvidia Turning است که پیشرفته ترین معماری GPU برای گیمرها و طراحان گرافیک محسوب می گردد.

ASUS Geforce RTX 2060 Super Evo OC Edition دارای سرعت پردازش 1725 مگاهرتز و یک اتصال دارای 8 پین PCle است. این کارت گرافیک، دو پورت HDMI از نوع 2.0b، دو پورت DisplayPort 1.4 و یک پورت DVI-D دارد.

این کارت گرافیک، توان نظری لازم را برای اجرای بازی با کیفیت 4K دارد ولی در عمل، در اجرای بازی هایی با این کیفیت، با مشکل روبرو می گردد. اگر یک پردازنده گرافیکی برای اجرای بازی با کیفیت 4K می خواهید باید به سراغ سری RTX 2080 بروید.

ASUS Geforce RTX 2060 Super Evo OC Editionسه شکاف مادربرد کامپیوتر شما را اشغال و از قابلیت ray tracing پشتیبانی می نماید. پشتیبانی از فناوری های Real-time ray tracing و DLSS، از دیگر قابلیت این کارت گرافیک است.

با اینکه ASUS Geforce RTX 2060 Super Evo OC Edition از کارت گرافیک ASUS ROG Strix RTX 3080 کوچک تر است اما با حدود 27 سانتی متر طول، کارت گرافیک بزرگی محسوب می گردد.

در صورتی که صفحه نمایش دارای کیفیت 4K ندارید، خرید کارت گرافیک ایسوس Geforce RTX 2060 Super Evo OC Edition را به شما توصیه می کنیم زیرا در اجرای بازی های دارای کیفیت کمتر از 4K، هیچ تفاوتی با پردازنده گرافیکی قوی تر و گران قیمت تر کارت گرافیک ASUS ROG Strix RTX 3080 ندارد.

خرید کارت گرافیک ایسوس از مقداد آی تی

شما می توانید کارت گرافیک مورد احتیاج خود را از فروشگاه های آنلاین متعددی مثل دیجی کالا، مقداد آی تی، ترب، ایمالز و ... خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی مقداد آینده تی، جدیدترین مدل های کارت گرافیک ایسوس و کارت گرافیک ام اس آی را که به طور تخصصی برای گیمینگ طراحی شده اند، به فروش می رساند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1895

به "معرفی 2 مدل کارت گرافیک ایسوس برای گیمینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 2 مدل کارت گرافیک ایسوس برای گیمینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید