راهیابی احمدی به مانش دوم در غیاب سرمربی، 5نفر به خط انتها نرسیدند

به گزارش مجله پیامکی، به گزارش خبرنگاران، ملی پوشان اسکی آلپاین ایران در حالی به رقابتهای قهرمانی جهان اعزام شدند که به علت شرایط خاص و کمبود برف تمرین مناسبی برای شرکت در این مسابقات نداشتند. در میان تیم مردان جای خالی محمد کیادربندسری و حسین ساوه شمشکی به چشم می خورد.

راهیابی احمدی به مانش دوم در غیاب سرمربی، 5نفر به خط انتها نرسیدند

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

یکی از نکات قابل توجه در رقابتهای روز نخست راه یابی عاطفه احمدی به مانش (مرحله) دوم مارپیچ بزرگ بود. همچنین شمار زیاد ملی پوشانی که نتوانستند به خط سرانجام برساند نشان از شرایط خاص جهت و برف مسابقه و عدم آشنایی ملی پوشان با این شرایط دارد.

در سرانجام مسابقات مارپیچ بزرگ قهرمانی جهان، عاطفه احمدی بانوی ملی پوش ایران در جایگاه چهل و ششم قرار گرفت. او در سرانجام این زمان 3 دقیقه و 10 ثانیه و 33 صدم ثانیه را ثبت کرد. وی به عنوان اولین بانوی ملی پوش اسکی آلپاین ایران پیروز شد به مانش دوم مسابقات مارپیچ بزرگ قهرمانی جهان راه یابد.

فروغ عباسی دیگر بانوی ملی پوش ایران نیز با ثبت زمان یک دقیقه و 36 ثانیه و 80 صدم ثانیه پیروز به راه یابی به مانش دوم این مسابقات نشد. صدف ساوه شمشکی و مرجان کلهر دیگر ملی پوشان ایران در مانش نخست پیروز به اتمام جهت مسابقه نشدند.

در مسابقات مردان نیز بهنام کیاشمشکی در سرانجام دو مانش رقابت های مقدماتی مارپیچ بزرگ با ثبت زمان 2 دقیقه و 36 ثانیه و 26 صدم ثانیه جایگاه 69 این مسابقه را کسب کرد. پوریا ساوه شمشکی و نیما بها دیگر ملی پوشان ایران نیز پیروز به اتمام مسابقه خود در مانش دوم نشدند.

سید مرتضی جعفری نیز پیروز به اتمام جهت مسابقه خود در مانش اول نشد.

ملی پوشان ایران روز سه شنبه 28 بهمن وارد ایتالیا شدند و با توجه به قوانین سخت گیرانه میزبان به دلیل شیوع ویروس کرونا، اسکی بازان ایران عملاً فرصتی برای تمرین را پیدا نکردند و امروز 30 بهمن ماه در نخستین مسابقه خود حضور یافتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1458

به "راهیابی احمدی به مانش دوم در غیاب سرمربی، 5نفر به خط انتها نرسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی احمدی به مانش دوم در غیاب سرمربی، 5نفر به خط انتها نرسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید