معین برنامه دوچرخه سواری تا المپیک، اعزام 4 رکابزن به مسابقات اروپایی

به گزارش مجله پیامکی، برای انتخاب و آماده سازی رکابزن اعزامی به المپیک قرار است چهار رکابزنان به مسابقات اروپایی اعزام شوند.

معین برنامه دوچرخه سواری تا المپیک، اعزام 4 رکابزن به مسابقات اروپایی

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان تابستان 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

علیرضا احمدی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در تبادل نظر با خبرنگاران درباره معین تکلیف برنامه آماده سازی دوچرخه سواران جهت انتخاب رکابزن اعزامی به المپیک توکیو، اعلام کرد: ما جلسه ای را در این مورد داشتیم و برنامه ای که ارائه کردیم این بود که سه مرحله اردو و دو مرحله لیگ را برگزار کنیم سپس چهار رکابزن را انتخاب کنیم. این چهار رکابزن را به اردو و مسابقات بین المللی اعزام می کنیم و در سرانجام یک نفر از میان آنها که بهترین عملکرد را داشته باشد، راهی المپیک می گردد.

او اضافه نمود: چندین مسابقه را در فرانسه ، ایتالیا و سوئیس در نظر گرفتیم که از خرداد ماه آغاز می شوند و رکابزنان در اروپا هم اردو خواهند داشت و هم در مسابقات شرکت می نمایند.

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در پاسخ به این پرسش که چرا رکابزنان زودتر به مسابقات بین المللی اعزام نمی شوند، توضیح داد: ما اگر بودجه لازم را داشتیم، زودتر این کار را انجام می دادیم اما با توجه به هزینه های زیاد اعزام تصمیم گرفتیم نزدیک المپیک، کیفیت اردو و حضور در مسابقات را بالا ببریم و در نهایت قرار شد رکابزنان نزدیک المپیک در مسابقات اروپایی شرکت نمایند.

احمدی در خصوص برگزاری اردو ها نیز گفت: ما در نظر داشتیم اردوی جوانان و امید را در گیلان و اردوی بزرگسالان را در قشم برگزار کنیم و اما به علت افزایش شیوع ویروس کرونا موافقت نکردند. در حال رایزنی با استان های دیگر هستیم در نهایت اگر استانی قبول نکند، مجبوریم اردو را در تهران برگزار کنیم. البته می دانیم آلودگی هوا است اما اگر اردو را برگزار نکنیم تا بعد از تعطیلات حدود ماه رکابزنان باید در خانه باشند. اردو اگر در تهران باشند استقامتی ها را با ماشین به خارج از شهر می بریم وآنجا تمرین نمایند و سرعتی ها هم در پیست تمرین می نمایند.

او در پاسخ به این پرسش که چند اتاق کمپ تیم های ملی در اختیار بخش اداری فدراسیون است بنابراین امکان اینکه رکابزنان استقامتی و سرعتی است همزمان اسکان داده شوند، وجود دارد یا خیر، تاکید نمود: بله. با رعایت پروتکل های بهداشتی این کار را انجام می دهیم. در اتاق های چهارتخته، دو نفر و در اتاق های هشت تخته، چهار نفر را اسکان می دهیم.

احمدی در خصوص تهیه دوچرخه برای رکابزن اعزامی به المپیک نیز گفت: در حال صحبت با شرکت های دوچرخه سواری هستیم که اسپانسر شوند چون الان قیمت یک دوچرخه 300 میلیون است و توانایی اقتصادی تهیه آن را نداریم و امیدوارم این مسئله نیز حل گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1434

به "معین برنامه دوچرخه سواری تا المپیک، اعزام 4 رکابزن به مسابقات اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معین برنامه دوچرخه سواری تا المپیک، اعزام 4 رکابزن به مسابقات اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید