خبرنگاران 75 خانه ورزش روستایی در استان مرکزی تجهیز شد

به گزارش مجله پیامکی، اراک - خبرنگاران - رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی گفت: 75 خانه ورزش روستایی به منظور فراهم سازی زمینه فعالیت های سالم، سال گذشته در نقاط روستایی این استان تجهیز شدند.

خبرنگاران 75 خانه ورزش روستایی در استان مرکزی تجهیز شد

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

علی عشوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: تجهیز 82 خانه ورزش روستایی در سال جدید نیز هدفگذاری شده که بخشی از اعتبار مورد نظر این طرح جذب و به تدریج فرآیند تجهیز بر اساس اولویت های ابلاغی انجام می گردد.

وی گفت: برای تجهیز هر یک از خانه های ورزش روستایی استان مرکزی یکصد میلیون ریال هزینه شده و امکاناتی از قبیل میز تنیس، فوتبال دستی، تشک تاتمی، دارت، شطرنج، توپ و تور والیبال و فوتبال به این خانه های ورزش اهدا شده است.

عشوری بیان نمود: ظرفیت تجهیز خانه های ورزش روستایی در اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی وجود دارد و شوراهای اسلامی، دهیاران و بخشداران باید محلی مناسب از قبیل یک کلاس درس مدرسه، حسینیه و یا بخشی از ساختمان دهیاری را به اداره کل ورزش و جوانان معرفی نمایند تا در اسرع وقت تجهیز گردد.

وی خاطرناشن کرد: تا خاتمه سال 1397 یکصد خانه ورزش روستایی در استان مرکزی تجهیز شده بود که این امر در سال گذشته رشد مناسبی پیدا کرد.

وی در مورد مسابقات جام نوروز نیز گفت: برگزاری این مسابقات در بیش از 300 نقطه روستایی برنامه ریزی شده بود اما با وجود شیوع ویروس کرونا تمامی مسابقات لغو شد.

رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان مرکزی اضافه کرد: سال گذشته مسابقات جام نوروز در 250 نقطه روستایی برگزار گردید که بیش از یکصدهزار نفر در قالب تیم های مختلف ورزشی در این مسابقات شرکت داشتند.

بیش از 80 هزار ورزشکار استان مرکزی در 47 هیات ورزشی سازماندهی شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 756

به "خبرنگاران 75 خانه ورزش روستایی در استان مرکزی تجهیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 75 خانه ورزش روستایی در استان مرکزی تجهیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید