خبرنگاران 20 اکیپ تعمیراتی برق در ارومیه فعال شد

به گزارش مجله پیامکی، ارومیه- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: بیش از 20 اکیپ تعمیراتی چهار مدیریت توزیع برق شهرستان ارومیه فعال شده است تا مسائل بوجود آمده براثر قطع برق ناشی از بارش برف سنگین را برطرف سازد.

خبرنگاران 20 اکیپ تعمیراتی برق در ارومیه فعال شد

جهت دریافت خدمات اجرای تعمیرات کلی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. تعمیرات جزئی و کلی ساختمان با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

اکبر حسن بگلو شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: مدیریت های باهنر، ولیعصر، باکری و ایثار علاوه بر اکیپ های تعمیراتی و نگهداری شبکه و اکیپ های روشنایی نیز برای اتصال برق در بعضی از مناطق ارومیه در کوشش است.

وی افزود: کارکنان و سیم بانان شرکت برق به همراه نیروهای شهرداری از همان لحظه اول که در حالت آماده باش کامل بودند با حضور در محلات و مناطق مختلف در کوشش هستند تا به زودی و کوتاه ترین زمان مممکن برق مناطق قطع شده را وصل نمایند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از صبر و حوصله مردم تا وصل شدن مجدد برق قدردانی کرد و گفت: تمامی عملیات ترمیم و بازسازی تجهیزات شبکه برق و خطوط اتصالی سعی شده است در اسرع وقت انجام یابد.

از بعدازظهر امروز، پنجشنبه برق بخش عظیمی از شهر ارومیه و بعضی دیگر از شهرهای آذربایجان غربی به دلیل بارش برف سنگین قطع شده که به تدریج در حال وصل است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1246

به "خبرنگاران 20 اکیپ تعمیراتی برق در ارومیه فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 20 اکیپ تعمیراتی برق در ارومیه فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید