خبرنگاران راه خلخال - اسالم بصورت محدود باز می گردد

به گزارش مجله پیامکی، اردبیل - خبرنگاران - فرماندار خلخال گفت: جاده مسدود خلخال - اسالم در استان گیلان بصورت محدود ، مشروط و کنترل شده جهت پیشگیری از شیوع بیماری و قطع زنجیره کرونا بازگشایی خواهد شد.

خبرنگاران راه خلخال - اسالم بصورت محدود باز می گردد

فریدون بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: تردد خودروها در این راستا از ساعت 8 صبح تا 11 قبل از ظهر و همچنین 20 تا 22 شب برای رانندگان و افرادی برقرار خواهد بود که مجاز به تردد در این جاده می باشند.

او گفت: حمل بار و مسافر و تردد خودروها در راستای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و درمان مقدور بوده و از خروج غیرمجاز افراد بومی و ورود مسافران غیربومی به شهرستان جلوگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای رفاه حال رانندگان بومی کامیون برگ تردد فقط برای کامیون های حامل شن و ماسه بومی این شهرستان صادر می گردد ، اضافه کرد: صدور برگ تردد برای رانندگان غیربومی مقدور نیست و پس از بازگشایی محدود جاده تردد خودروهای حامل کالاهای اساسی و ضروری و تولیدات شهرستان از جاده خلخال - اسالم بلامانع می باشد.

او اظهارکرد: هدف از برقراری محدودیت تردد در این راستا ارتباطی به استان گیلان تامین سلامت مردم است و انتظار داریم مثل روزهای گذشته مردم مسوولان قرارگاه زیستی این شهرستان را همراهی نمایند.

رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران خلخال گفت: در صورت غفلت احتمال شیوع مجدد این بیماری دور از انتظار نیست و همه باید هوشیارانه عمل کنیم.

وی اضافه کرد: با آغاز گام دوم پیشگیری و اجرای فاصله گذاری هوشمند اجتماعی که سخت تر از مرحله اول است،نیازمند دوباره همراهی مردم هستیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 890

به "خبرنگاران راه خلخال - اسالم بصورت محدود باز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راه خلخال - اسالم بصورت محدود باز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید