حمله سروری به منتقدان رفتار زاکانی؛ شوآف شهردار تهران را برجسته نموده اند

به گزارش مجله پیامکی، نایب رئیس شورای شهر تهران به حواشی حضور زاکانی در منطقه سیل زده امام زاده داوود واکنش نشان داد.

حمله سروری به منتقدان رفتار زاکانی؛ شوآف شهردار تهران را برجسته نموده اند

به گزارش ایسنا، پرویز سروری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان این که در هفته گذشته شاهد یکی از نعمت های الهی بودیم، اما به علت ترک فعل و کمبود زیر ساخت ها منجر به سیل شد و هموطنانمان را داغدار کرد و خساراتی به کسب و کار و زندگی مردم وارد کرد، گفت: رسانه ها باید به نوعی بازتاب تفکرات مردم و مطالبات آن ها باشند؛ اما امروز در کشور با لمپنیسم رسانه ای روبرو هستیم و بعضی رسانه ها گویی ظاهرا رسالتی جز سیاه نمایی ندارند.

وی اضافه کرد: به گونه ای که در موضوع سیل امام زاده داوود که یک حادثه دلخراش بود می بینیم که تهران در شرایط هشدار قرار داشت و آمادگی صد در صد برای مقابله با خطرات داشت. اما وقتی سیل در امامزاده داوود رخ داد با این که امام زاده داوود در حوزه اختیارات شهرداری تهران نیست؛ اما قبل از همه نهادها وارد میدان شد به گونه ای که جالب است بدانید اولین تماس با آتش نشانی در ساعت یک و دو بامداد برقرار شد و اولین اعزام آتش نشانی یک و 6 دقیقه بامداد بوده است و حدود هزار نفر از کارگران، آتش نشانان وغیره شهرداری در محل حادثه حضور دارند و اقدام به امدادرسانی کردند و جالب است بدانید که در بعضی منطقه ها حجم گل و لای از یک متر تا دو و نیم متر گزارش شده است و اگر شهرداری در صحنه حاضر نمی شد کسی نمی توانست به آن انتقاد کند.

سروری گفت: شهرداری تهران با بیش از 200 دستگاه وسایل امدادی و حدود هزار نفر نیروی انسانی در محل حادثه حضور یافته تا به مردم امدادرسانی کند. اما چه مساله ای در رسانه ها بولد شد؟ شوآف شهردار تهران! چرا این رخ داد. چرا که شهردار تهران جزء اولین نفراتی بود که به منطقه سیل زده وارد شد و به همه منطقه ها شهرداری نیز آماده باش داد و اگر یاری هم نمی کرد کسی نمی توانست به او انتقاد کند، اما حالا می گویند که چرا زاکانی با کفش رفته و چکمه نپوشیده است و جالب است که از آن ها باید سوال بپرسیم که آیا این همه تجهیزات و نیروی انسانی شوآف است؟ وی با بیان شعری گفت بهتر است زنبور باشیم و بر روی گل بنشینیم و مگس نباشیم و روی زخم بنشینیم.

منبع: فرارو
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2077

به "حمله سروری به منتقدان رفتار زاکانی؛ شوآف شهردار تهران را برجسته نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله سروری به منتقدان رفتار زاکانی؛ شوآف شهردار تهران را برجسته نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید