حمایت لیزینگی برای فروش فناوری های داخلی به مشتریان خارجی

به گزارش مجله پیامکی، رئیس مرکز فن بازار ملی ایران از اعطای تسهیلات لیزینگی به فناوری های فراوری داخل اطلاع داد و گفت: این تسهیلات از سوی بانک توسعه صادرات به مشتریان خارجی که قصد خرید فناوری های داخلی را داشته باشند، اعطا می گردد.

حمایت لیزینگی برای فروش فناوری های داخلی به مشتریان خارجی

به گزارش خبرنگاران، دکتر اکبر قنبرپور در نشست خبری هفتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2018 با اشاره به حمایت های اجرا شده از فناوری های فراوری داخل، افزود: در صورتی که مشتریان خارجی بخواهند فناوری داخلی را بخرند، از سوی بانک توسعه صادرات تسهیلاتی به آن ها داده می گردد.

به گفته وی، در قالب این تسهیلات به فناوری های داخلی تسهیلات لیزینگ تعلق می گیرد.

قنبرپور با اشاره به برگزاری هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری در تیر ماه اظهار کرد: در این دوره از نمایشگاه، از این بانک برای حضور در نمایشگاه اینوتکس دعوت به عمل آمده است، چرا که هیات های تجاری خارجی از کشورهایی که سطح فناوری آن ها از ایران پایین تر است، در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.

رئیس فن بازار ملی ایران با بیان اینکه این هیات ها از کشورهای گرجستان، قزاقزستان، عراق، عمان، لهستان، ترکیه، اندونزی و پاکستان هستند، ادامه داد: هفتمین دوره نمایشگاه اینوتکس 14 تا 16 تیر ماه امسال در بوستان تبادل نظر برگزار می گردد. رویکرد این نمایشگاه، انتقال فناوری از خارج به داخل کشور و مواجهه شرکت های داخلی با شریک های خارجی است.

وی با اشاره به سابقه برگزاری این نمایشگاه از سال 2012، اعلام نمود: دو سال اول این نمایشگاه بدون حضور شرکت های ایرانی برگزار گردید، ولی از دوره سوم شرکت های ایرانی نیز در این نمایشگاه مشارکت داشتند.

قنبرپور با تاکید بر اینکه از دوره ششم تصمیم گرفته شده که اعضای دیگر اکوسیستم نوآوری و فناوری در این نمایشگاه حضور یابند، یادآور شد: در امسال این نمایشگاه میزبان 150 استارتاپ، 50 مخترع، 20 صندوق خطرپذیر، 20 شتابنده و 40 نفر از فرشتگان سرمایه گذار است.

به گفته وی در هفتمین دوره نمایشگاه اینوتکس 120 شرکت فناور حضور دارند، ضمن آنکه 20 فناوری در بخش تجربه فناوری عرضه می گردد تا مردم به طور مستقیم با فناوری های قابل استفاده در زندگی آشنا شوند.

رئیس فن بازار ملی ایران افزود: علاوه بر آن متخصصان ایرانی خارج از کشور که به دعوت بنیاد ملی نخبگان به ایران دعوت شده اند، حضور دارد.

قنبرپور با اشاره به بخش های این دوره از نمایشگاه اینوتکس، اظهار کرد: رویدادهای تجاری سازی، رویدادهای ترویجی، ارائه خدمات سرمایه گذاری به شرکت های خارجی که قصد تاسیس شرکت در ایران دارند و یا تجاری سازی فناوری های داخلی و بخش های جنبی از جمله بخش های هفتمین دوره نمایشگاه اینوتکس است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 749

به "حمایت لیزینگی برای فروش فناوری های داخلی به مشتریان خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت لیزینگی برای فروش فناوری های داخلی به مشتریان خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید