حضور 700 مددجوی کمیته امداد در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی

به گزارش مجله پیامکی، مدیر امور فرهنگی و آموزش کمیته امداد استان اصفهان گفت: 700 مددجوی تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان با یاری خیران در همایش بزرگ اربعین حسینی در کربلای معلی شرکت کردند.

حضور 700 مددجوی کمیته امداد در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی

به گزارش خبرنگاران از اصفهان به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد اصفهان، محمد میرزایی با بیان اینکه کمیته امداد هر سال با هدف فرهنگ سازی و تقویت روحیه معنوی مددجویان، اقدام به اعزام این عزیزان به عتبات عالیات می نماید، گفت: امسال 700 نفر از مددجویان تحت پوشش با حمایت 600 میلیون ریالی خیران استان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی شرکت نموده اند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 80 نفر از مددجویان در قالب دو گروه 40 نفره با حمایت خیران به عتبات عالیات اعزام شده اند، اضافه نمود: از ابتدای امسال تاکنون بدون در نظر دریافت ایام اربعین، 83 نفر از مددجویان در قالب دو گروه به کربلای معلی اعزام شده اند که پیش بینی می گردد تا انتها سال 340 نفر مددجوی دیگر به این سفر معنوی اعزام شوند.

مدیر امور فرهنگی و آموزش کمیته امداد استان اصفهان هدف از برگزاری اردوهای زیارتی را معرفی سبک زندگی دینی و ترویج شعائر اسلامی دانست و توضیح داد: تقویت باورهای دینی، آشنایی با واقعیت تاریخی عاشورا، قیام امام حسین (ع) و شناساندن صندلی والای اسلام از جمله مواردی است که در طول این زیارت برای زائران تبیین می گردد.

63065/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 399

به "حضور 700 مددجوی کمیته امداد در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 700 مددجوی کمیته امداد در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید