تصویری که پس از 32 سال منتشر شد ، واضح ترین عکس دنیا از یک بشقاب پرنده

به گزارش مجله پیامکی، عکس کالوین که گفته می گردد واضح ترین عکس دنیا از یک بشقاب پرنده است، خاتمه 32 سال پس از گرفتن آن به وسیله دو کوهنورد در ارتفاعات اسکاتلند منتشر شد.

تصویری که پس از 32 سال منتشر شد ، واضح ترین عکس دنیا از یک بشقاب پرنده

به گزارش خبرنگاران، تصویری که ادعا می گردد مربوط به یک شیء پرنده ناشناس (UFO) است، در 4 آگوست 1990 گرفته و به روزنامه دیلی رکورد اسکاتلند تحویل داده شد و در نهایت در اختیار وزارت دفاع بریتانیا نهاده شد.

گزارش ها ادعا نموده اند که این تصویر هرگز در مالکیت عمومی در دسترس نبوده است. در تصویر سیاه و سفید، یک شیء غول پیکر به شکل الماس در آسمان دیده می گردد که گفته شده، یک بشقاب پرنده است. بعضی آن را به عنوان برترین تصویر بشقاب پرنده در دنیا توصیف نموده اند.

گزارش ها اشاره نموده اند که پس از سال ها تحقیق به وسیله دانشگاه و دکتر دیوید کلارک روزنامه نگار این عکس پیدا شده است. هیچ اطلاعاتی مبنی بر اینکه چرا این تصویر هرگز عمومی نشده است وجود ندارد.

مردم روی زمین مجذوب احتمالات حیات فرازمینی (بیگانه) در منظومه شمسی هستند. کارشناسان و ستاره شناسان در کوشش هستند تا شواهدی را در این خصوص جمع آوری نمایند تا بفهمند که آیا حیات در خارج از زمین وجود دارد یا خیر.

افسانه ها و ادعاهایی در خصوص وجود و مشاهده یوفوها و بیگانگان وجود داشته، اما تا به امروز هیچ مدرک مشخصی ارائه نشده است.

اخیراً ناسا رسماً به شکار یوفوها پیوسته است. آژانس فضایی آمریکا در ماه ژوئن از مطالعه جدیدی اطلاع داد و در این راستا، برنامه هایی برای جذب و استخدام دانشمندان برجسته برای آنالیز یوفوها داشته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 مرداد 1401 بروزرسانی: 28 مرداد 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2088

به "تصویری که پس از 32 سال منتشر شد ، واضح ترین عکس دنیا از یک بشقاب پرنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویری که پس از 32 سال منتشر شد ، واضح ترین عکس دنیا از یک بشقاب پرنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید