تصاویر زمینه آیفون 14 را همین حالا برای گوشی اندرویدی خود دانلود کنید

به گزارش مجله پیامکی، اگر در حال حاضر از گوشی های اندرویدی استفاده می کنید اما از طرفی به تصاویر زمینه گوشی های نو اپل یعنی سری آیفون 14 هم علاقه مند هستید، در این مطلب می توانید آن ها را دانلود کنید.

تصاویر زمینه آیفون 14 را همین حالا برای گوشی اندرویدی خود دانلود کنید

چهار شنبه هفته گذشته اپل از گوشی های سری آیفون 14 در چهار مدل استاندارد، پلاس، پرو و پرو مکس رونمایی کرد. این چهار مدل تا سپتامبر سال آینده، تنها پرچم دارانی خواهند بود که باید با رقبای اندرویدی متعدد خود به رقابت بپردازند. بنابراین اپل تلاش کرده تا جایی که امکان دارد، آن ها را به قابلیت های خوب و مجذوب کننده مجهز کند. البته این حرف را بیشتر می شود در رابطه با دو مدل پرو و پرو مکس از آیفون 14 زد، نه مدل های استاندارد و پلاس که در مقایسه با نسل قبل پیشرفت خاصی نداشته اند.

با این حال اگر این گوشی ها توانسته اند تا حدودی شما را به وجد بیاورند به گونه ای که دلتان می خواهد حس و حال کار با آن ها را روی گوشی اندرویدی خود تجربه کنید، می توانید تصاویر زمینه سری آیفون 14 را برای دستگاه خود دانلود کنید.

به صورت کلی 9 تصویر زمینه برای آیفون 14 پرو و پرو مکس در نظر گرفته شده و 5 تصویر زمینه هم برای آیفون 14 و 14 پلاس. از آن جایی که دو مدل پرو و پرو مکس به لطف حفره های روی نمایشگر طراحی جدیدتر و مدرن تری از دو مدل استاندارد و پلاس دارند، تصاویر زمینه ای که برای آن ها در نظر گرفته شده هم تا حدودی فرق دارد.

شما می توانید پیش نمایشی از تصاویر زمینه سری آیفون 14 را در زیر مشاهده و در صورت تمایل، از طریق لینکی که در انتهای مطلب قرار داده شده به دانلود آن ها اقدام کنید. چون کیفیت تصاویر درون فایل زیپ بالاتر از چیزی است که به صورت پیش نمایش مشاهده می کنید.

تصویر زمینه همیشه یک بخش کاملا سلیقه ای در تمام گوشی های هوشمند است و کاربران هم معمولا هر چند وقت یک بار آن را تغییر می دهند. بنابراین این تصاویر زمینه می توانند برای تنوع گزینه مناسبی باشند چرا که ظاهری ساده و در عین حال زیبا و مجذوب کننده دارند.

اگر از این تصاویر لذت بردید، می توانید با کلیک روی لینک زیر آن ها را همین حالا برای گوشی اندرویدی خود دانلود کنید (حجم 18 مگابایت).

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2103

به "تصاویر زمینه آیفون 14 را همین حالا برای گوشی اندرویدی خود دانلود کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر زمینه آیفون 14 را همین حالا برای گوشی اندرویدی خود دانلود کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید