قیمت گوگل پیکسل 6 شاید بالاتر از حد انتظار باشد

به گزارش مجله پیامکی، مدت زمان زیادی تا معرفی کامل گوشی های گوگل پیکسل 6 باقی نمانده، اما در همین فاصله کوتاه هم اخبار و شایعه های زیادی درباره این گوشی ها در حال انتشار است. تقریبا تمام مشخصات احتمالی این گوشی ها لو رفته است. بر اساس آخرین شایعه های مربوط به قیمت این گوشی ها، گوگل پیکسل 6 با قیمتی در حدود 850 دلار در ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد که با توجه به استانداردهای بودجه گوشی های هوشمند 5G بیش از حد گران به نظر می رسد. البته، این قضیه شامل گوگل پیکسل 5 هفتصد دلاری نمی گردد و حداقل بر روی کاغذ گوگل پیکسل 6 در مقایسه با نسخه قبلی خود، گوشی کاملا متفاوت تری نشان می دهد.

قیمت گوگل پیکسل 6 شاید بالاتر از حد انتظار باشد

با وجود اینکه هنوز مطمئن نیستیم که اولین چیپست تنسور گوگل می تواند جانشین خوبی برای پردازنده اسنپدراگون 888 کوالکام باشد یا نه، اما مطمئنا نسبت به پردازنده اسنپدراگون 765 پیکسل 5 از قدرت بیشتری برخوردار است. در قسمت دوربین این گوشی احتمالا یک لنز 50 مگاپیکسلی اصلی همراه با لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی سیستم دوربین این گوشی را تشکیل می دهند.

به عبارت دیگر، این منطقی است که گوگل بیش از 700 دلار در پاییز سال جاری برای این گوشی ها هزینه کند، اگرچه ممکن است 850 دلار برای این گوشی هنوز از نظر برخی ها کمی اغراق آمیز به نظر برسد. این قیمت 50 دلار از مقرون به صرفه ترین آیفون 13 بیشتر است. در قاره اروپا، این گوشی با قیمت احتمالی 649 یورو و بدون پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت (5G) عرضه خواهد شد. درباره گوگل پیکسل 6 پرو در حال حاضر اطلاعات تازهی منتشر نشده، اما اکنون می توان تخمین زد که قیمت اعلام شده این گوشی در اروپا 899 یورو معادل 1100 دلار در ایالات متحده خواهد بود که به نظر منطقی نیست.

سرویس پیکسل پس (Pixel Pass) و جزئیاتی دیگر درباره گوگل پیکسل 6

شرکت گوگل بخشی از طراحی ظاهری گوشی های پیکسل 6 و 6 پرو را در رندر های منتشر شده خود نشان داده اما از خدمات پس از فروش این گوشی ها تا به امروز اطلاعاتی منتشر نشده است. بعلاوه انتظار می رود که شارژر بی سیم گوگل پیکسل استند در دو رنگ متفاوت با همان قیمت 79 دلاری و توان 23 واتی عرضه گردد. این شارژر بعلاوه به شما امکان شارژ پیکسل بادز را هم به شما می دهد.

به نظر می رسد که گوگل در حال کار بر روی رقیب اپل وان است و این سرویس پیکسل پس (Pixel Pass) نامیده می گردد. در این سرویس کاربر با پرداخت هزینه ماهانه در این باندل به گوشی پیکسل، گارانتی بلندمدت تر، گوگل وان، پلی پس (Play Pass) و بعلاوه یوتیوب موزیک/پریمیوم دسترسی پیدا می نماید. گویا کاربران می توانند این باندل را با گوگل Fi جفت نمایند، اما نسخه دیگری برای کاربرانی که به سراغ اپراتورهای دیگر می فرایند هم وجود خواهد داشت. در حال حاضر نمی دانیم هزینه پیکسل چقدر خواهد بود، اما طبق اسناد افشا شده، چنین قابلیتی تنها برای کاربران در ایالات متحده عرضه می گردد.

سرویس پیکسل پس ممکن است که قیمت پیکسل 6 و 6 پرو را به شکل قابل توجه ای افزایش دهد. بعلاوه می تواند برای گوگل سودآوری زیادی داشته باشد چرا که می تواند خریداران پیکسل 6 را به تهیه سرویس هایی تشویق کند که در حالت عادی شاید توجهی به آن ها نداشته باشند. بنابراین این شرکت بجای فروش سری پیکسل 6 برای یک بار، به طور منظمی درآمدزایی خواهد داشت. علاوه بر این، شاید کاربران تمایل کمتری به تعویض گوشی های پیکسل پیدا نمایند. گوشی های تازه گوگل پیکسل 6 و 6 پرو در تاریخ 19 اکتبر (27 مهر ماه) رونمایی خواهند شد و باید دید که آیا این گوشی ها می توانند رضایت کاربران و علاقمندان را مانند همواره جلب نمایند یا نه.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1802

به "قیمت گوگل پیکسل 6 شاید بالاتر از حد انتظار باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گوگل پیکسل 6 شاید بالاتر از حد انتظار باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید