ویزای کانادا: تاییدیه WES کانادا

به گزارش مجله پیامکی، ارزشیابی مدارک تحصیلی یا همان WES کانادا ، درست مانند یک پاسپورت تحصیلی یا استخدامی برای شما در کانادا و امریکا می باشد. چه بخواهید در این کشور ها به ادامه تحصیل بپردازید و چه در پی یک گواهینامه حرفه ای باشید، این موسسه می تواند تاییدی برای شما از نظر تحصیلات آکادمیک بین المللی می باشد.

ویزای کانادا: تاییدیه WES کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

در واقع این موسسه می تواند مدارک تحصیلی که از هر کشوری دارید معادل سازی و تایید کند، تا بتوانید به یاری آن در کانادا مشغول به کار یا تحصیلی شوید. مدارکی که مورد تایید سازمان WES کانادا قرار می گیرند از اعتبار بسیاری بر خوردار خواهند شد و صاحبان آن ها می توانند در هر شرکت و موسسه و یا هر مدرسه و دانشگاهی حضور داشته باشند.

در کانادا و امریکا بعضی از دانشگاه ها و مدارس و یا شرکت ها و موسسه ها، از دانشجویان، دانش آموزان و متقاضیان کار تقاضای مدرک تحصیلی می نمایند که باید معادل با مدارک کانادایی و امریکایی باشد. برای افرادی که با ویزای نیروی متخصص یا همان Federal Skilled Worker اقدام به مهاجرت به کانادا می نمایند هم این امر صادق می باشد.

پس یکی از روش های مهاجرت به این کشور دریافت تاییدیه سازمان ارزیابی مدارک تحصیلی یا همان WES کانادا می باشد. به همین علت در سراسر جهان یک سری موسسه هایی هستند که این خدمت را ارائه می دهند. در واقع می توان گفت سازمان WES کانادا یکی از این موسسات می باشد که مخفف عبارت World Education Service است و این خدمات را ارائه می دهد. این موسسه از اعتبار بسیار بالایی در میان دانشگاه های امریکایی و کانادایی برخوردار است.

سازمان آموزشی WES به معنای سرویس های آموزشی جهانی است و یک سازمان غیر انتفاعی معتبر و بین المللی است که با هدف یاری به دانشجویان سراسر جهان در راستای نیل به اهداف آموزشی آن ها فعالیت می نماید. اصلی ترین فعالیت این سازمان که در سال 1974 تاسیس شده ارزیابی مدارک تحصیلی افراد فارغ التحصیل شده از مراکز آموزشی مختلف در سراسر جهان و در شاخه های مختلف می باشد.

این سازمان با تنظیم استانداردهای بین المللی به منظور ارزیابی انواع اعتبار نامه و مدارک تحصیلی صادر شده از سوی سازمان های آموزشی در سراسر جهان یاری بزرگی به فرایند ارزیابی و تائید بین المللی مدارک فارغ التحصیلان کرده است . سازمان WES تا امروز به ارزیابی و تائید مدارک و گواهینامه های بیش از یک میلیون نفر پرداخته است.

تاییدیه WES کانادا

سیستم ارزیابی سازمان WES و به تبع آن مدارک و گواهینامه های مورد تائید این سازمان تا امروز به وسیله بیش از 2500 موسسه آموزشی، تجاری و دولتی در سراسر ایالات متحده و کانادا به رسمیت شناخته شده است. هدف این سازمان شناسایی و یاری به موفقیت هر چه بیشتر دانشجویان و متخصصان بین المللی است و به همین علت این سازمان اقدام به ارائه منابع و تجهیزات رایگان هم کرده است . بعلاوه این سازمان به واسطه مشاوران خود مقالات زیادی در خصوص طیف وسیعی از موضوعات در حوزه تحصیل و کار در ایالات متحده و کانادا منتشر کرده است که می تواند راهنمای خوبی برای متقاضیان به تعداد رود.

این سازمان با تاسیس WES Global Talent Bridge از موسسات آموزشی حمایت می نماید و در راستای نیل به اهداف خود که حمایت و استفاده از قابلیت های افراد تحصیل کرده و متخصص است با سازمان های آموزشی ، سازمان های مهاجرتی و سازمان های اجتماعی همکاری می نماید.

امروزه با توجه به اعتبار بین المللی سازمان WES بسیاری از کشورهای جهان به منظور ارائه پذیرش تحصیلی و ارائه ویزای کار و اقامت به مدارک مورد تائید سازمان WES استناد می نمایند . به این صورت که یکی از مدارک مورد احتیاج و الزامی برای درخواست ویزای تحصیل در کانادا، کار و اقامت، مدرک ارزیابی WES است .با توجه به تاثیر مثبت کسب مدرک ارزیابی و تائیدیه سازمان WES بر فرایند اخذ هر گونه پذیرش اعم از تحصیل، کاری و اقامت دریافت مدارک و گواهینامه های مورد تائید سازمان WES به کلیه متقاضیان مهاجرت به شدت توصیه می گردد.

سازمان WES به تازگی با ارزیابی مراکز و سازمان های آموزشی معتبر طی یک فرایند اصولی اقدام به تائید مدارک و گواهینامه های صادر شده ازسوی این سازمان ها و مراکز آموزشی معتبر کرده است.

شرایط دریافت تاییدیه WES کانادا چه می باشد؟

درواقع برای دریافت تاییدیه از سوی سازمان WES کانادا باید مراحل زیر را طی کنید. اما قبل از آن ضروری است که به وسیله وب سایت WES یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. سپس بخش کانادا یا امریکا را انتخاب کنید. بعد از آن اطلاعاتی درباره مراحل و نحوه ارزیابی و مدارکی مورد احتیاج است را مشاهده می کنید. این مدارک را باید از قبل آماده کنید و به دقت آن ها را مطالعه کنید.

مرحله اول: دریافت فرم ثبت نام

به محض اینکه پروفایل شما تکمیل شد و مدارک تان برای موسسه ارسال شد، مورد آنالیز قرار می گیرد تا ببینند آیا مدارک تان کامل است و آیا هزینه آن کامل پرداخت شده است یا خیر.

مرحله دوم: تایید مدارک

دریافت اسناد مرتبط و کامل در فرایند ارزیابی WES بسیار از اهمیت برخوردار می باشد. اگر این موسسه متوجه گردد که مدارک شما ناقص است، ارزیابی آن ها به تعویق می افتد. اگر هر مدرک یا سندی ناقص باشد، WES به سرعت برای شما درخاوست مدارک ارسال می نماید و در آن مدارک و اطلاعات لازم را از شما تقاضا می نماید. مدارک شما تا زمانی که تکمیل نشوند، در حالت معلق قرار می گیرند تا مدارک و اطلاعات لازم به دست این موسسه برسد.

اگر موسسه تصمیم به تایید مدارک شما گرفت، کپی مدارک شما برای موسسه ای که برای آن تقاضا داده بودید، ارسال می گردد. موسسه شما را از این موضوع مطلع می نماید. تمام مدارک شما در آن جا باقی می ماند تا وقتی که WES از موسسه مورد نظر یک پاسخ کتبی دریافت کند.

هزینه ارزیابی مدارک تحصیلی به وسیله این موسسه به علت پکیج های مختلفی که ارائه کرده است متفاوت می باشد و تا پروفایل خود را به طور کامل تکمیل نکنید از هزینه های آن مطلع نمی شوید. اما به هر حال می توانید با مراجعه بخش هزینه ها در سایت این موسسه یک براورد کلی از آن داشته باشید.

مدارک مورد احتیاج برای ثبت نام WES

برای کسب اطمینان درباره صحت و اعتبار مدارک ارزیابی شده، این موسسه برای مدارک تحصیلی هر کشوری شرایط و قوانین خاصی ارائه کرده است. موسسه WES مدارک رااز نظر اعتبار و تطبیق با استاندارد های امریکای شمالی مورد آنالیز قرار می دهد. در زمان ثبت نام می توانید با انتخاب کشوری که قبلا در آن تحصیل کرده اید به این شرایط و قوانین پی ببرید.

برای اینکه مطمئن شوید مدارک تان به سرعت مورد ارزیابی قرار می گیرد، باید تمام موارد زیر را قبل از تهیه مدارک لازم، رعایت کنید:

  • بعد از دریافت تاییدیه دریافت مدارک از سوی سازمان WES به خاطر داشته باشید که به مدت سه روز کاری زمان برای مرور و آنالیز این مدارک و به روز رسانی آن ها احتیاج است.
  • مدرک شما باید قبل از ورود به فرایند ارزیابی به وسیله WES تایید گردد.
  • این موسسه از دانشگاهی که در آن درس خوانده اید، استعلام می نماید، به این صورت که یک کپی از مدارک تان را برای آن ها ارسال می نماید و منتظر تایید آن ها می ماند.

مزایای استفاده از خدمات WES چه می باشد؟

خدمات ارزیابی مدارک تحصیلی WES برای مهاجرت و اخذ شهفرایندی کانادا طراحی شده است. تا به یاری آن بتوانید در این کشور مشغول به کار و تحصیل شوید. به طور کلی می توان گفت با داشتن تاییدیه سازمان WES از مزایای زیر می توانید بهره مند شوید:

  • شرایط و پیش احتیاج های اداره مهاجرت کانادا IRCC را دریافت می کنید.
  • مدارک تحصیلی شما در این کشور به رسمیت شناخته می گردد به یاری آن می توانید به دیگر اهدافتان در کانادا دست پیدا کنید.
  • مدارک و گزارشات ارزشیابی خود را برای استفاده در آینده حفظ کنید.
  • تاییدیه سازمان WES به مدت 5 سال از تاریخ صدور آن، اعتبار خواهد داشت و می توانید در آینده از آن هم بهره ببرید.

نکته: به خاطر داشته باشید که WES توانایی های کاری و بازرگانی شما را آنالیز نمی نماید.

سوالات متداول

هزینه این مورد براساس نوع خدمات و تعداد مدارک ارسالی تان به وسیله موسسه WES برآورد می گردد.

پس از ارسال مدارک به موسسه WES حداکثر تا 7 روز نتیجه آن به وسیله موسسه WES اعلام خواهد شد.

خیر. مدارک ارسالی تان در موسسه WES باقی می ماند و شما هر بار که بخواهید می توانید 30 دلار یک کپی از نتیجه ارزیابی را به آدرس مورد نظرتان ارسال کنید. هزینه ارسال مدارک برای کانادا 25 دلار و سایر کشور ها 75 دلار است.

تأییدیه WES، پنج سال اعتبار دارد. بعد از آن میتوان نسبت به تمدید آن اقدام کرد.

چرا موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت؟

موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت یکی از بزرگترین موسسات مشاوره به شمار میرود که از یک سیستم مشاوره ای نوین استفاده می نماید. با مراجعه به این موسسه می توانید از تخصص و تجربه وکلای خبرنگاران در زمینه مهاجرت بهره مند شوید. متخصصین ما می توانند رزومه مهاجرتی شما را به نحو مطلوبی ارتقا دهند و در صورت عدم دریافت ویزا می توانید وجه خود را از موسسه باز پس گیرید. تیم متخصص خبرنگاران تمام مراحل مهاجرتی شما را اعم از ترجمه مدارک، رزرو هتل، اخذ بلیط رفت و برگشت، اخذ PR، اجاره خانه و ماشین و … برای شما انجام می دهند.

آگوست 4, 2019

نویسنده : Moderator

نوشته قبلی

هشدار وزارت بهداشت استرالیا درباره تزریق فیلرهای زیبایی

نوشته بعدی

محدود کردن سرویس اینترنت چین به وسیله استرالیا

‫4 دیدگاه در تاییدیه WES کانادا

  1. مسعودگفته

    1 سال پیش

    سلام، وقت شما به خیر.خواستم بدونم آیا کسی که متخصص ارتودنسی هست، این مدرک برای express entry آیا معادل PhD محسوب میشه؟ یا معادل Masters هستش؟ گزارش WES نوشته که Completion of a graduate dental specialization و من نمیدونم دقیقاً معادل چی هستش.با تشکر از هدایت شما

    Reply

    1. Moderatorگفته

      1 سال پیش

      درود بر شمابرای کسب اطلاعات دقیق تر و مشاوره رایگان، همین حالا فرم ارزیابی مهاجرت را در سایت ما پر کنید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.فرم ارزیابی مهاجرت

  2. پینگ بک: با WES کانادا راه برای تحصیل یا کار در این کشور باز است! - شفقنا مالی

  3. میخوام سریع لاغر شمگفته

    2 سال پیش

    بسیار عالی حرف نداره واقعالذت میبرم

    Reply

ارسال نظرات لغو پاسخ

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می نویسم.

ارزشیابی مدارک تحصیلی یا همان WES کانادا ، درست مانند یک پاسپورت تحصیلی یا استخدامی برای شما در کانادا و امریکا می باشد. چه بخواهید در این کشور ها به ادامه تحصیل بپردازید و چه در پی یک گواهینامه حرفه ای باشید، این موسسه می تواند تاییدی برای شما از نظر تحصیلات آکادمیک بین المللی می باشد.

در واقع این موسسه می تواند مدارک تحصیلی که از هر کشوری دارید معادل سازی و تایید کند، تا بتوانید به یاری آن در کانادا مشغول به کار یا تحصیلی شوید. مدارکی که مورد تایید سازمان WES کانادا قرار می گیرند از اعتبار بسیاری بر خوردار خواهند شد و صاحبان آن ها می توانند در هر شرکت و موسسه و یا هر مدرسه و دانشگاهی حضور داشته باشند.

در کانادا و امریکا بعضی از دانشگاه ها و مدارس و یا شرکت ها و موسسه ها، از دانشجویان، دانش آموزان و متقاضیان کار تقاضای مدرک تحصیلی می نمایند که باید معادل با مدارک کانادایی و امریکایی باشد. برای افرادی که با ویزای نیروی متخصص یا همان Federal Skilled Worker اقدام به مهاجرت به کانادا می نمایند هم این امر صادق می باشد.

پس یکی از روش های مهاجرت به این کشور دریافت تاییدیه سازمان ارزیابی مدارک تحصیلی یا همان WES کانادا می باشد. به همین علت در سراسر جهان یک سری موسسه هایی هستند که این خدمت را ارائه می دهند. در واقع می توان گفت سازمان WES کانادا یکی از این موسسات می باشد که مخفف عبارت World Education Service است و این خدمات را ارائه می دهد. این موسسه از اعتبار بسیار بالایی در میان دانشگاه های امریکایی و کانادایی برخوردار است.

سازمان آموزشی WES به معنای سرویس های آموزشی جهانی است و یک سازمان غیر انتفاعی معتبر و بین المللی است که با هدف یاری به دانشجویان سراسر جهان در راستای نیل به اهداف آموزشی آن ها فعالیت می نماید. اصلی ترین فعالیت این سازمان که در سال 1974 تاسیس شده ارزیابی مدارک تحصیلی افراد فارغ التحصیل شده از مراکز آموزشی مختلف در سراسر جهان و در شاخه های مختلف می باشد.

این سازمان با تنظیم استانداردهای بین المللی به منظور ارزیابی انواع اعتبار نامه و مدارک تحصیلی صادر شده از سوی سازمان های آموزشی در سراسر جهان یاری بزرگی به فرایند ارزیابی و تائید بین المللی مدارک فارغ التحصیلان کرده است . سازمان WES تا امروز به ارزیابی و تائید مدارک و گواهینامه های بیش از یک میلیون نفر پرداخته است.

تاییدیه WES کانادا

سیستم ارزیابی سازمان WES و به تبع آن مدارک و گواهینامه های مورد تائید این سازمان تا امروز به وسیله بیش از 2500 موسسه آموزشی، تجاری و دولتی در سراسر ایالات متحده و کانادا به رسمیت شناخته شده است. هدف این سازمان شناسایی و یاری به موفقیت هر چه بیشتر دانشجویان و متخصصان بین المللی است و به همین علت این سازمان اقدام به ارائه منابع و تجهیزات رایگان هم کرده است . بعلاوه این سازمان به واسطه مشاوران خود مقالات زیادی در خصوص طیف وسیعی از موضوعات در حوزه تحصیل و کار در ایالات متحده و کانادا منتشر کرده است که می تواند راهنمای خوبی برای متقاضیان به تعداد رود.

این سازمان با تاسیس WES Global Talent Bridge از موسسات آموزشی حمایت می نماید و در راستای نیل به اهداف خود که حمایت و استفاده از قابلیت های افراد تحصیل کرده و متخصص است با سازمان های آموزشی ، سازمان های مهاجرتی و سازمان های اجتماعی همکاری می نماید.

امروزه با توجه به اعتبار بین المللی سازمان WES بسیاری از کشورهای جهان به منظور ارائه پذیرش تحصیلی و ارائه ویزای کار و اقامت به مدارک مورد تائید سازمان WES استناد می نمایند . به این صورت که یکی از مدارک مورد احتیاج و الزامی برای درخواست ویزای تحصیل در کانادا، کار و اقامت، مدرک ارزیابی WES است .با توجه به تاثیر مثبت کسب مدرک ارزیابی و تائیدیه سازمان WES بر فرایند اخذ هر گونه پذیرش اعم از تحصیل، کاری و اقامت دریافت مدارک و گواهینامه های مورد تائید سازمان WES به کلیه متقاضیان مهاجرت به شدت توصیه می گردد.

سازمان WES به تازگی با ارزیابی مراکز و سازمان های آموزشی معتبر طی یک فرایند اصولی اقدام به تائید مدارک و گواهینامه های صادر شده ازسوی این سازمان ها و مراکز آموزشی معتبر کرده است.

شرایط دریافت تاییدیه WES کانادا چه می باشد؟

درواقع برای دریافت تاییدیه از سوی سازمان WES کانادا باید مراحل زیر را طی کنید. اما قبل از آن ضروری است که به وسیله وب سایت WES یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. سپس بخش کانادا یا امریکا را انتخاب کنید. بعد از آن اطلاعاتی درباره مراحل و نحوه ارزیابی و مدارکی مورد احتیاج است را مشاهده می کنید. این مدارک را باید از قبل آماده کنید و به دقت آن ها را مطالعه کنید.

مرحله اول: دریافت فرم ثبت نام

به محض اینکه پروفایل شما تکمیل شد و مدارک تان برای موسسه ارسال شد، مورد آنالیز قرار می گیرد تا ببینند آیا مدارک تان کامل است و آیا هزینه آن کامل پرداخت شده است یا خیر.

مرحله دوم: تایید مدارک

دریافت اسناد مرتبط و کامل در فرایند ارزیابی WES بسیار از اهمیت برخوردار می باشد. اگر این موسسه متوجه گردد که مدارک شما ناقص است، ارزیابی آن ها به تعویق می افتد. اگر هر مدرک یا سندی ناقص باشد، WES به سرعت برای شما درخاوست مدارک ارسال می نماید و در آن مدارک و اطلاعات لازم را از شما تقاضا می نماید. مدارک شما تا زمانی که تکمیل نشوند، در حالت معلق قرار می گیرند تا مدارک و اطلاعات لازم به دست این موسسه برسد.

اگر موسسه تصمیم به تایید مدارک شما گرفت، کپی مدارک شما برای موسسه ای که برای آن تقاضا داده بودید، ارسال می گردد. موسسه شما را از این موضوع مطلع می نماید. تمام مدارک شما در آن جا باقی می ماند تا وقتی که WES از موسسه مورد نظر یک پاسخ کتبی دریافت کند.

هزینه ارزیابی مدارک تحصیلی به وسیله این موسسه به علت پکیج های مختلفی که ارائه کرده است متفاوت می باشد و تا پروفایل خود را به طور کامل تکمیل نکنید از هزینه های آن مطلع نمی شوید. اما به هر حال می توانید با مراجعه بخش هزینه ها در سایت این موسسه یک براورد کلی از آن داشته باشید.

مدارک مورد احتیاج برای ثبت نام WES

برای کسب اطمینان درباره صحت و اعتبار مدارک ارزیابی شده، این موسسه برای مدارک تحصیلی هر کشوری شرایط و قوانین خاصی ارائه کرده است. موسسه WES مدارک رااز نظر اعتبار و تطبیق با استاندارد های امریکای شمالی مورد آنالیز قرار می دهد. در زمان ثبت نام می توانید با انتخاب کشوری که قبلا در آن تحصیل کرده اید به این شرایط و قوانین پی ببرید.

برای اینکه مطمئن شوید مدارک تان به سرعت مورد ارزیابی قرار می گیرد، باید تمام موارد زیر را قبل از تهیه مدارک لازم، رعایت کنید:

  • بعد از دریافت تاییدیه دریافت مدارک از سوی سازمان WES به خاطر داشته باشید که به مدت سه روز کاری زمان برای مرور و آنالیز این مدارک و به روز رسانی آن ها احتیاج است.
  • مدرک شما باید قبل از ورود به فرایند ارزیابی به وسیله WES تایید گردد.
  • این موسسه از دانشگاهی که در آن درس خوانده اید، استعلام می نماید، به این صورت که یک کپی از مدارک تان را برای آن ها ارسال می نماید و منتظر تایید آن ها می ماند.

مزایای استفاده از خدمات WES چه می باشد؟

خدمات ارزیابی مدارک تحصیلی WES برای مهاجرت و اخذ شهفرایندی کانادا طراحی شده است. تا به یاری آن بتوانید در این کشور مشغول به کار و تحصیل شوید. به طور کلی می توان گفت با داشتن تاییدیه سازمان WES از مزایای زیر می توانید بهره مند شوید:

  • شرایط و پیش احتیاج های اداره مهاجرت کانادا IRCC را دریافت می کنید.
  • مدارک تحصیلی شما در این کشور به رسمیت شناخته می گردد به یاری آن می توانید به دیگر اهدافتان در کانادا دست پیدا کنید.
  • مدارک و گزارشات ارزشیابی خود را برای استفاده در آینده حفظ کنید.
  • تاییدیه سازمان WES به مدت 5 سال از تاریخ صدور آن، اعتبار خواهد داشت و می توانید در آینده از آن هم بهره ببرید.

نکته: به خاطر داشته باشید که WES توانایی های کاری و بازرگانی شما را آنالیز نمی نماید.

سوالات متداول

هزینه این مورد براساس نوع خدمات و تعداد مدارک ارسالی تان به وسیله موسسه WES برآورد می گردد.

پس از ارسال مدارک به موسسه WES حداکثر تا 7 روز نتیجه آن به وسیله موسسه WES اعلام خواهد شد.

خیر. مدارک ارسالی تان در موسسه WES باقی می ماند و شما هر بار که بخواهید می توانید 30 دلار یک کپی از نتیجه ارزیابی را به آدرس مورد نظرتان ارسال کنید. هزینه ارسال مدارک برای کانادا 25 دلار و سایر کشور ها 75 دلار است.

تأییدیه WES، پنج سال اعتبار دارد. بعد از آن میتوان نسبت به تمدید آن اقدام کرد.

چرا موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت؟

موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت یکی از بزرگترین موسسات مشاوره به شمار میرود که از یک سیستم مشاوره ای نوین استفاده می نماید. با مراجعه به این موسسه می توانید از تخصص و تجربه وکلای خبرنگاران در زمینه مهاجرت بهره مند شوید. متخصصین ما می توانند رزومه مهاجرتی شما را به نحو مطلوبی ارتقا دهند و در صورت عدم دریافت ویزا می توانید وجه خود را از موسسه باز پس گیرید. تیم متخصص خبرنگاران تمام مراحل مهاجرتی شما را اعم از ترجمه مدارک، رزرو هتل، اخذ بلیط رفت و برگشت، اخذ PR، اجاره خانه و ماشین و … برای شما انجام می دهند.

منبع: پارسی کانادا
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1684

به "ویزای کانادا: تاییدیه WES کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: تاییدیه WES کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید