تامین برق پایدار پیشران توسعه صنعتی فارس است

به گزارش مجله پیامکی، خبرگزاری خبرنگاران- سرپرست معاونت برنامه ریزی و تحقیقات برق فارس به دعوت نماینده مردم فیروز آباد و فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از شهرستانهای جنوب غرب و مناطقی از میمند، فراشبند و نوجین گفت :تامین انرژی لازم برای توسعه صنعتی این منطقه در اولویت قرار گرفته است،تامین برق پایدار پیشران توسعه صنعتی فارس است.

تامین برق پایدار پیشران توسعه صنعتی فارس است

به گزارش دریافتی خبرنگاران از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان فارس ، محمد حبیب آگهی به دعوت دکتر محمد مهدی فروردین ، نماینده مردم فیروز آباد ، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از منطقه ها یاد شده ، بر لزوم تامین برق مطمئن و پایدار دراین شهرستان ها تاکید نمود.

وی با بیان اینکه تامین برق پایدار در تابستان آینده از مهم ترین اهداف دولت سیزدهم است اضافه نمود:بر همین اساس برنامه ریزی لازم جهت کاهش خاموشی مشترکین صورت گرفته است،از مشترکان درخواست می گردد برای پایداری شبکه برق به ویژه در پیک تابستان، مدیریت در مصرف برق را جدی بگیرند.

این مقام مسئول با بیان اینکه همکاران صنعت برق بصورت شبانه روزی برای تامین برق مشترکین و تامین انرژی مورد احتیاج واحد های صنعتی کوشش می نمایند گفت: عملیات اجرایی خط 132 کیلوولت و پست 20/132 کیلوولت کورده با هزینه ای بالغ بر280 میلیارد تومان در این منطقه ها در حال اجرا است که با انتها عملیات اجرایی طرح یاد شده مشکل افت ولتاژ در منطقه ها کورده و دژگاه مرتفع خواهد شد و این منطقه ها از برق مطمئن و پایداری برخوردار خواهند شد؛ که توسعه این منطقه ها را در پی خواهد داشت.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و تحقیقات برق فارس اظهار امیدواری کرد: در سایر منطقه ها از قبیل نوجین که مشکل افت ولتاژ وجود دارد، با عنایت به مراحل اخذ مجوز و فرایند برگزاری مناقصه، با حضور سرمایه گذاران و نصب مولدهای مقیاس کوچک بصورت فصلی این مسائل نیز مرتفع می شوند.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و تحقیقات برق فارس،برنامه ریزی مطلوب برای عبور از پیک بار تابستان سال آینده و نصب کنتور های هوشمند را نیز از اولویت ها دانست و تاکید نمود:نصب کنتور های هوشمند در بخش های مختلف خصوصا صنعت، کشاورزی، اداری و عمومی با هدف مدیریت پیک بار دارای اهمیت است. با توجه به جایگاه فارس و فیروز آباد و شهرستان های جنوب غرب استان فارس در زمینه کشاورزی، نصب کنتور های هوشمند در این بخش از ابعاد مختلف مدیریت مصرف و پیک بار و بعلاوه یاری به حفظ منابع آبی، اهمیت دوچندانی دارد.

محمد مهدی فروردین،نماینده مردم فیروز آباد ، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از خدمات برق منطقه ای فارس بر لزوم استفاده از حداکثر ظرفیت های قانونی برای تامین برق کشاورزی و صنعتی در شهرستان های یاد شده تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2019

به "تامین برق پایدار پیشران توسعه صنعتی فارس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین برق پایدار پیشران توسعه صنعتی فارس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید