بهترین مراکز خرید ابوظبی از نگاه گردشگران

به گزارش مجله پیامکی، ابوظبی از شیخ نشین های هفتگانه امارات است که هرچند به اندازه دبی معروف نیست ولی تا همین چندی پیش از گران ترین شهرهای دنیا برای مسافرت به شمار می آمد. در مقاله معرفی شهرهای امارات می توانید با دیگر شهرهای این کشور آشنا شوید. در ابوظبی مراکز خرید بزرگ و معروفی وجود دارد که در سفر به آن حتما باید ببینید. مجله خبرنگاران، در ادامه این مقاله به معرفی بهترین مراکز خرید ابوظبی می پردازد:

بهترین مراکز خرید ابوظبی از نگاه گردشگران

مرکز خرید یاس، تاج پایتخت!

در ابوظبی مراکز خرید زیادی وجود دارد اما هیچ کدام قابل مقایسه با مرکز خرید یاس (Yas Mall) نیستند. یاس نه تنها بزرگترین مرکز خرید ابوظبی است، بلکه در آن فضای بسیار بزرگی برای تفریح و صرف غذا وجود دارد. ساکنین زیاد به این مرکز خرید مراجعه می نمایند و حتی بسیاری از مشتریان، افرادی هستند که به دبی سفر نموده اند و آمده اند تا سری به ابوظبی بزنند.

مرکز خرید یاس، 235 هزار مربع فضا را در بر گرفته است و در ادامه به دلایلی اشاره می کنیم که چرا یاس از بهترین مراکز خرید ابوظبی به شمار می آید.

یاس، مرکز خریدی در بهترین نقطه ابوظبی

مرکز خرید یاس، در یکی از بهترین نقاط ابوظبی واقع شده است. این موضوع باعث می گردد تا نه تنها برای خرید و گذراندن اوقات فراغت ساکنین مناسب باشد، بلکه برای کسانی که در مرکز شهر هستند، به قصد دیگری به این بخش آمده اند و آن ها که می خواهند خستگی یک روز کاری را به در نمایند، مناسب باشد؛ ضمن اینکه از دبی تا این مرکز خرید حدود 45 دقیقه راه است. در یاس، به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید ابوظبی بیش از 370 مغازه از انواع برندهای لوکس تا معمولی وجود دارد. همچنین در این مرکز، شعبه هایی از مک دونالد و KFC پیدا می کنید که نشستن و سفارش دادن یک وعده غذایی در آن ها خستگی خرید را از یادتان می برد!

آدرس: Yas Island, Abu Dhabi, UAE

گالری ال ماریا، از بهترین مراکز خرید ابوظبی!

این گالری از بهترین مراکز خرید ابوظبی و مخصوص افرادی است که قصد دارند تا محصولات لوکس، خاص و صد البته، گران قیمت تهیه نمایند. مرکز خرید در سال 2013 افتتاح شد و گران ترین برندهای دنیا همگی در آن، زیر یک سقف گرد آمده اند. علاوه بر این، اخیرا تغییراتی در گالری ال ماریا به وجود آمد و در اواسط سال 2019 با بیش از 400 برند بزرگ و کوچک، 100 رستوران و فست فود، پارک و سرگرمی هایی در کلاس دنیای دوباره رونمایی شد. با توسعه این مرکز خرید، 130 برند لوکس و تحسین برانگیز بین المللی به گالری ال ماریا، اضافه شدند. همچنین، این گالری عظیم در فضایی به وسعت 250 هزار متر مربع ساخته شده و هر روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب قابل بازدید است.

آدرس: 105 Hamouda Bin Ali Al Dhaheri Street, Abu Dhabi, United Arab Emirates

مرکز خرید الوحده، محلی عجیب برای یک خرید تمام عیار!

الوحده، یکی از محبوب ترین مراکز خرید ابوظبی است که در قلب شهر و در نزدیکی ایستگاه اتوبوس واقع شده. این مرکز خرید که در سال 2007 تاسیس شد، بیش از 350 باب مغازه از برندهای مختلف را در 3.3 میلیون متر مربع در خود جای داده است. الوحده به بهترین مرکز خرید ابوظبی معروف است که در آن بزرگترین هایپرمارکت اتحادیه عربی وجود دارد. همچنین سینمایی با 9 صفحه نمایشگر و حضور برندهایی از قبیل منگو و H&M بر محبوبیت آن افزوده است.

از بعضی ویژگی های عجیب الوحده که از بهترین مراکز خرید ابوظبی به حساب می آید، می توان به 4 هزار جای پارک برای مشتریان اشاره نمود. درضمن اگر در جمع شما چند خردسال هم وجود دارد، سر زدن به مرکز خرید الوحده برای شما اجباری است. وانسالند، یک محل فوق العاده برای بچه ها و نوجوانان به حساب می آید و هیچ جای تعجبی ندارد اگر خودتان هم از آن خوشتان بیاید!

در الوحده تعداد زیادی دستگاه عابربانک، بانک و خدمات صرافی وجود دارد. بنابراین، می توان گفت الوحده محلی عالی برای خرید و گذراندن وقت است که در سفر به ابوظبی حتما باید ملاقات از آن را در برنامه گنجاند! این مرکز خرید، هر روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب فعال است.

آدرس: Al Wahda Mall 2 St, Abu Dhabi, United Arab Emirates

مرکز خرید دالما، تعریفی جدید از لذت خرید ارائه می نماید!

مرکز خرید دالما در ابوظبی نماد سرگرمی این شهر به حساب می آید و همیشه در آن جدیدترین بازی ها و سرگرمی ها معرفی می گردد. واقعیت افزوده، موسیقی و شام با خانواده باعث می گردد تا بزرگسالان بتوانند پا به پای بچه ها خوش بگذرانند. در این محل که از بهترین مراکز خرید ابوظبی است، انواع بازی های کامپیوتری هم وجود دارد که در کنار فست فودها و رستوران ها فضایی جذاب را برای بچه ها، نوجوانان و حتی بزرگسالان فراهم می آورد.

مرکز بازی دالما، زیل نام دارد که روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب و از روزهای سه شنبه تا آدینه از 10 صبح تا نیمه شب مشغول به کار است. لازم به ذکر است، در مرکز خرید دالما 450 مغازه از 60 برند بین المللی وجود دارد.

آدرس: Dalma Mall, 19th Street, Mussafah, Abu Dhabi

در مرکز خرید موشریف، بزرگترین فودکورت عربی را مشاهده کنید!

این مرکز خرید بزرگ در سه طبقه ساخته شده و شامل مغازه های مختلف، رستوران ها، فست فودها و مراکز تفریحی است. در این مرکز خرید انواع پوشاک، وسایل الکترونیک و حتی مبلمان برای فروش وجود دارد. همچنین بزرگترین فودکورت عربی در این بخش از ابوظبی قرار گرفته است.

وب سایت: Mushrifmall.com

آدرس: Dalma Mall, 19th Street, Mussafah, Abu Dhabi

مارینا، یک مرکز خرید با ظاهر هیجان انگیز!

این مرکز خرید شکل و شمایل یک سیرک را دارد و علاوه بر چرخ وفلک بزرگی که در گوشه محوطه قرار گرفته، پر از چادرهای کوچک و بزرگ است که در محدوده القصیر قرار گرفته. مارینا نه تنها خانه برندهای محلی و بین المللی است، بلکه فضای برای گذراندن اوقات فراغت و جمع شدن دوستان و خانواده به شمار می آید. مرکز خرید مارینا، شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب و در تعطیلات آخر هفته از ساعت 10 صبح تا 11 شب به ارائه خدمات می پردازد.

آدرس: Marina Mall 18 St, Abu Dhabi, United Arab Emirates

در این مقاله، بهترین مراکز خرید ابوظبی را به شما معرفی کردیم و شرحی بر هر کدام از آن ها نوشتیم، هرچند که مراکز خرید ابوظبی، مانند دبی و دیگر شهرهای امارات بی شمارند. علاوه بر این، برای رزرو تور دبی از خبرنگاران، می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید. نظر شما درمورد ابوظبی و مراکز خرید آن چیست؟ خرید در دبی را ترجیح می دهید یا ابوظبی؟ نظراتتان را برای ما بنویسید.

منبع: الی گشت
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 555

به "بهترین مراکز خرید ابوظبی از نگاه گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مراکز خرید ابوظبی از نگاه گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید