برنامه یوونتوس برای حفظ موراتا چیست؟

به گزارش مجله پیامکی، یوونتوس خواستار مذاکره مجدد اتلتیکو مادرید برای نهایی کردن قرارداد آلوارو موراتا است.

برنامه یوونتوس برای حفظ موراتا چیست؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یوونتوس در تابستان کوشش زیادی برای خرید یک مهاجم جدید انجام داد و علیرغم مطرح شدن نام های فراوان از جمله لوییس سوارز، در نهایت آنها با اتلتیکومادرید برای انتقال قرضی آلوارو موراتا به توافق رسیدند. این قرارداد یک ساله و با بند خرید 45 میلیون یورویی در تابستان سال 2021 بود، اما حالا مدیران یوونتوس برنامه تازه ای برای آینده این ستاره اسپانیایی و گلزن در نظر گرفته اند.

کادر فنی و مدیران بیانکونری از عملکزد آلوارو موراتا رضایت داشته و خواستار حفظ او هستند. کوریره دلااسپورت مدعی شد آنها به اتلتیکومادرید پیشنهاد داده اند اجازه حضور آلوارو موراتا در تورین برای یک فصل دیگر به صورت قرضی و با مبلغ 10 میلیون یورو را صادر کند. شرایط اقتصادی یوونتوس نیز مانند دیگر تیم ها چندان مساعد نیست و آنها در حال حاضر توان پرداخت 45 میلیون یورو به صورت نقدی در تابستان را ندارند.

خود موراتا نیز در تورین شاد بوده و البته اتلتیکومادرید نیز جانشین مناسبی به نام لوئیس سوارز برای او پیدا نموده است. در حال دو طرف از این معامله راضی هستند و با توجه به اینکه همواره رابطه خوبی بین یوونتوس و اتلتیکو وجود داشته، محتمل است باشگاه اسپانیایی پیشنهاد یوونتوس را قبول بکند. آلوارو موراتا در فصل جاری 13 بار برای یوونتوس پیروز به گلزنی شده و البته نقش مهمی در فضاسازی برای کریستیانو رونالدو و درخشش ستاره پرتغالی نیز ایفا نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1445

به "برنامه یوونتوس برای حفظ موراتا چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه یوونتوس برای حفظ موراتا چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید