هدف گذاری رئال مادرید برای جذب هالند

به گزارش مجله پیامکی، باشگاه رئال مادرید در نظر دارد شانس خود را برای به خدمت دریافت مهاجم نروژی بوروسیا دورتموند امتحان کند.

هدف گذاری رئال مادرید برای جذب هالند

به گزارش خبرنگاران، نشریه اسپانیایی مارکا گزارش داد، باشگاه رئال مادرید، ارلینگ هالند را در لیست خریدهای تابستانی خود قرار داده و میخواهد از روابط خوب خود با باشگاه بوروسیا دورتموند برای جذب این مهاجم نروژی استفاده کند، به همین منظور در تابستان پیش رو مذاکراتش را با این باشگاه آلمانی شروع خواهد نمود.

بر اساس این گزارش، اگر باشگاه بوروسیا دورتموند حاضر به فروش هالند 19 ساله به کهکشانی ها باشد، رئال مادرید حاضر است اشرف حکیمی را که در انتها فصل جاری قرارداد قرضی دو ساله اش با زردپوشان وستفالن به انتها می رسد، به این باشگاه آلمانی واگذار کند.

مسئولان باشگاه رئال مادرید همچنین نسبت به جذب تیمو ورنر، مهاجم آلمانی لایپزیگ و لائوتارو مارتینس، مهاجم آرژانتینی اینتر علاقه مند هستند، اما به خدمت دریافت مهاجم نروژی بوروسیا دورتموند به منظور تقویت خط حمله شان در اولویت واقع شده است.

ارلینگ هالند که با درخشش خیره کننده اش با سالزبورگ اتریش در رقابت های فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا نظر باشگاه های بزرگ از جمله منچستریونایتد، پاری سن ژرمن، چلسی، لیورپول و آرسنال را به خود جلب کرد، در نهایت این دورتموند بود که با امضای قراردادی چهار و نیم ساله به ارزش 20 میلیون یورو او را به خدمت گرفت.

هالند در دورتموند هم شروعی طوفانی داشته و در 8 بازی 12 گل برای تیم تحت راهنمایی لوسین فاوره به ثمر رسانده است. همین قدرت گلزنی بالا سبب شده تا رئال مادرید که در خط حمله اش به نوعی تنها به کریم بنزما متکی است، سراغ جذب این بازیکن برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 779

به "هدف گذاری رئال مادرید برای جذب هالند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف گذاری رئال مادرید برای جذب هالند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید