بازدید استاندار خراسان جنوبی از منطقه ویژه اقتصادی

به گزارش مجله پیامکی، استاندار خراسان جنوبی برای بازدید از منطقه ویژه اقتصادی، وارد این منطقه شد.

بازدید استاندار خراسان جنوبی از منطقه ویژه اقتصادی

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، قناعت استاندار خراسان جنوبی با هدف بررسی شرایط موجود و نحوه فعالیت و خدمات دهی منطقه ویژه اقتصادی به بازدید این مجموعه تجاری اقتصادی رفت.

بازدید از سایت 17 هکتاری گمرکات، پایانه صادراتی سنگ، واحد های تولیدی آذین چرم، الکترو صدر میبد و زیگورات سرام ایرسا در برنامه بازدید استاندار است.

سایت و مجتمع 17 هکتاری گمرک در دشت مرک و در ورودی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در حال احداث است.

این مجتمع به دلیل نزدیکی به منطقه ویژه اقتصادی، تمامی خدمات گمرکی اعم از صادرات، واردات و ترانزیت را به راحتی به تجار و بازرگانان ارائه خواهد کرد.

این مجموعه شامل دو ساختمان اداری، دو انبار مسقف و دو انبار غیرمسقف است که با پیشرفت فیزیکی 95 درصدی در عملیات عمرانی، آماده افتتاح رسمی می باشد.

بازدید استاندار خراسان جنوبی از واحد تولیدی آذین چرم

قناعت استاندار خراسان جنوبی از واحد تولیدی آذین چرم در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند نیز بازدید کرد که این بازدید با هدف اطلاع از فرایند تولید چرم مصنوعی صورت گرفت.

واحد تولیدی آذین چرم از مجموعه های تولیدی فعال در منطقه ویژه اقتصادی است که در سال 98 به بهره برداری رسیده و زمینه اشتغال 20 نفر را به صورت مستقیم فراهم آورده است.

این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 18 هزار متر مربع و با بیش از 6 هزار متر مربع زیربنا احداث شده است.

این کارخانه با اتکا به ماشین آلات پیشرفته و با بهره گیری از نیرو های فنی و تولیدی مجرب و متعهد، انواع چرم مصنوعی (PU و PVC) شامل چرم های کیفی، کفشی، مبلی، لباسی، روکش جایگاه، خودرویی، تبلیغاتی و دیوارکوب های چرمی مورد نیاز بازار داخل و خارج کشور را تولید می کند.

با تکمیل طرح توسعه خطوط تولیدی، این واحد به بزرگترین قطب تولید انواع چرم مصنوعی در شرق کشور تبدیل می شود.

بازدید استاندار خراسان جنوبی از بزرگترین واحد پرسلان شرق کشور

قناعت استاندار خراسان جنوبی از بزرگترین واحد پرسلان شرق کشور در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند بازدید کرد.

واحد تولیدی زیگورات سرام ایرسا با زیربنای 48 هزار مترمربع در زمینی به مساحت 200 هزار مترمربع احداث شده است تا زمینه تولید کاشی و سرامیک پرسلانی و لعابدار را فراهم کند.

بخش خصوصی برای احداث این کارخانه 580 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است.

این واحد تولیدی در حال حاضر برای 75 نفر اشتغالزایی به همراه داشته و در زمان بهره برداری نیز 450 نفر را مشغول به کار خواهد کرد.

بازدید استاندار خراسان جنوبی از نخستین پایانه صادراتی سنگ و فرآورده های معدنی کشور

قناعت استاندار خراسان جنوبی از نخستین پایانه صادراتی سنگ و فرآورده های معدنی کشور در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند بازدید کرد.

پایانه صادراتی سنگ استان با هدف معرفی توانمندی های معدنی استان با سرمایه گذاری 20 میلیارد تومانی بخش خصوصی در سال 95 به بهره برداری رسید.

این مجموعه تجاری، نمایشگاهی با بهره برداری و استخراج از معادن سیلیس با ایجاد زمینه فروش کاشی و سرامیک، سنگ های ساختمانی، راف و گوهرسنگ ها (سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی عقیق، شجر و فیروزه) و محصولات معدنی متناسب با توانمندی های موجود در استان، شرایط را برای تجار، سرمایه گذاران و بهره برداران از معادن استان تسهیل کرده است.

این مجموعه با زیربنای هزار مترمربع در زمینی به مساحت 35 هزار مترمربع احداث شده است.

در حال حاضر 65 نفر به صورت مستقیم در این مجموعه مشغول به کارند.

ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1891

به "بازدید استاندار خراسان جنوبی از منطقه ویژه اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید استاندار خراسان جنوبی از منطقه ویژه اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید