این زن در حباب زمان گرفتار شده است!

به گزارش مجله پیامکی، در تصاویری از گوگل مپ که با فاصله 9 سال از یکدیگر گرفته شده بود، یک زن انگلیسی دو بار در یک مکان ظاهر شده و این تصور را ایجاد نموده که در حباب زمان گرفتار شده است. گفته می گردد احتمال وقوع این اتفاق عجیب یک در یک میلیارد است.

این زن در حباب زمان گرفتار شده است!

به گزارش خبرنگاران، بر اساس گزارش LADbible، لیان کارترایت در آوریل 2009 در گوشه ای از میدان ویکتوریا به سوژه عکاسان گوگل مپ تبدیل شد و سپس، 9 سال بعد، این زن 41 ساله بار دیگر دقیقاً در همان موقعیت نهاده شد. او در این دو عکس دقیقاً به شکلی مشابه ظاهر شده است.

همه چیز به طور قابل توجهی شبیه به نظر می رسد، به استثنای صفحه شیشه ای مغازه پشت سر او و چند تابلو در امتداد پیاده رو مجاور که در دهه گذشته اصلاح شده اند.

همسر لیان، ریچارد کارترایت، تصویری از نقشه گوگل به او داد که نشان می دهد در حالی که کیفی در دست دارد، از خیابانی در کارلایل عبور می نماید.

لیان معتقد بود که این ایمیل یک شوخی است و نشان می دهد که چگونه شرکت فناوری از او در آوریل 2009 عکس گرفته است.

با این حال، او از این که فهمید 9 سال بعد، در یک عکس تقریباً مشابه عکس اول ظاهر شده است، غافلگیر شد.

لیان گفت: انگار در زمان یخ زده ام. من دقیقاً روی همان تخته سنگفرش ایستاده ام. خیلی خنده دار است، اما خیلی عجیب است. من می توانم تنها کسی در دنیا باشم که تقریباً یک دهه بعد آن ها دقیقاً در همان مکان دیده شده ام.

منبع: فرارو
انتشار: 12 مهر 1401 بروزرسانی: 12 مهر 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2113

به "این زن در حباب زمان گرفتار شده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این زن در حباب زمان گرفتار شده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید