ایجاد مرکز تحقیقاتی شیلات و آبزی پروری در دانشگاه آزاد اسلامی قشم

به گزارش مجله پیامکی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم گفت: ایجاد مرکز تحقیقاتی شیلات و آبزی پروری برای بهینه سازی سیستم های پرورش، توسعه روش های نوین فراوری و بهره برداری آبزیان از اهداف این دانشگاه است.

ایجاد مرکز تحقیقاتی شیلات و آبزی پروری در دانشگاه آزاد اسلامی قشم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از قشم، مهدی دسینه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم با حمیدرضا مؤمنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ملاقات و درباره پیشبرد اهداف و طرح های منطقه ای این دانشگاه گفتگو کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در قشم در این باره اظهار کرد: پس از سفر دکتر طهرانچی به جزیره قشم و طراحی مأموریت های جدید برای دانشگاه آزاد اسلامی قشم، نشست مشترکی بین با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برگزار کردیم و در این نشست موضوعات مهمی مورد بحث و گفتگو نهاده شد.

ایجاد مرکز تحقیقاتی شیلات و آبزی پروری

دسینه اضافه نمود: یکی از مهم ترین اهداف و طرح های مورد نظر، ایجاد مرکز تحقیقاتی شیلات و آبزی پروری برای بهینه سازی سیستم های پرورش، توسعه روش های نوین فراوری و بهره برداری آبزیان با همکاری دانشگاه های جنوب شرق آسیا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل قشم است که مراحل مقدماتی آن اجرا شده و امیدواریم هرچه سریع تر به مرحله بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر تأثیرگذاری در ارتقای سطح آموزش و فرهنگی در کشور وظیفه اجتماعی نیز دارد، به همین منظور اهدافی مانند احداث دانشکده پزشکی و پیراپزشکی به همراه کلینیک تخصصی طرح ریزی شده که امیدواریم با واگذاری زمین به پردیس بین الملل پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قشم از سوی منطقه آزاد این امر محقق گردد.

همکاری با بخش صنایع جزیره قشم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم یادآور شد: امروزه در جهان دانشگاه ها تبدیل به محلی برای آنالیز و برطرف چالش های موجود در کشورها شده اند که یکی از آنها، مسائل موجود در بخش صنایع است؛ بنابراین واحد قشم آمادگی کامل خود را به منظور بهره مندی بخش صنایع در جزیره قشم از ظرفیت های علمی در حوزه انسانی توسط 70 عضو هیئت علمی و در بخش فیزیکی با استفاده از آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی اعلام نموده است.

دسینه برای برطرف موانع احداث مدرسه بین المللی دوزبانه سما در جزیره قشم با یاری و همکاری منطقه آزاد قشم ابراز امیدواری کرد.

4078/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1197

به "ایجاد مرکز تحقیقاتی شیلات و آبزی پروری در دانشگاه آزاد اسلامی قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد مرکز تحقیقاتی شیلات و آبزی پروری در دانشگاه آزاد اسلامی قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید