افزایش 15 درصدی مصرف آب در زنجان

به گزارش مجله پیامکی، خبرنگاران/زنجان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مصرف آب در استان نسبت به مدت مشابه 15 درصد افزایش داشته است.

افزایش 15 درصدی مصرف آب در زنجان

علیرضا جزءقاسمی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و توصیه های مکرر مبنی بر شست وشوی دست ها و هم زمانی این مسئله با خاتمه سال و امر خانه تکانی، مصرف آب در استان زنجان 15 درصد نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل افزایش یافته است.

این مسئول با بیان اینکه انتظار می رود مشترکان با صرفه جویی در مصرف آب، شرکت آب و فاضلاب را در ارائه خدمات پایدارآب یاری کنند، ادامه داد: بانوان باید با مدیریت مصرف و صرفه جویی در آب امکان تامین آب برای سایر شهروندان را مهیا کنند که این امر در کاهش مصرف آب در هنگام خانه تکانی ملموس تر است.

وی با اشاره به افت فشار آب در برخی نقاط شهرها بر اثر افزایش مصرف، افزود: شهروندان برای پیشگیری از این موضوع و حتی قطعی آب باید مصرف بهینه آب را به طور جدی در دستور کار قرار دهند.

جزءقاسمی شرح داد: از شهروندان درخواست می شود که با رعایت دستورالعمل های بهداشت فردی، حتی الامکان از مصارف غیرضروری مانند شست وشوی فرش، پتو، درها و پنجره ها فعلا خودداری کنند تا برای مصارف ضروری دچار کمبود آب نشویم و این مقطع حساس را بدون کم آبی و قطع آب سپری کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در حال حاضر همه منابع آب در حال استفاده است و باید توجه داشت که رعایت بهداشت فردی در مقابله با کرونا ضروری است اما مردم باید مصرف آب را به خوبی مدیریت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 825

به "افزایش 15 درصدی مصرف آب در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 15 درصدی مصرف آب در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید