عجیب ترین رستوران های دنیا (بخش سوم)

به گزارش مجله پیامکی، بسیاری از خاطرات یک سفر به یادماندنی، در زمان صرف غذا رقم زده می شوند

ما هیچ وقت غذای کاری مدرس (madras curry) در قسمت جنوبی هند، یا اسپاگتی آلدنته (al dente) همراه با ماهی مرکب در ونیز را از یاد نخواهیم برد. به همین دلیل، با اینکه رفتن به یک اغذیه فروشی کوچک در هامبورگ هیچ اشکالی ندارد، اما بعضی اوقات، می توان با یک چیزبرگر دو پوندی با 8 هزار کالری، یا لارو کرم ابریشم تند و اسپایسی، سفر بهتری را تجربه کرد! البته عجیب بودن، به سلیقه افراد بستگی دارد؛ بعضی غذا خوردن در رستورانی که همه غذاهای خود را فقط با سیب سرو می کند، عجیب می دانند، و بعضی از غذا خوردن در رستورانی که پیش خدمت های آن، میمون هایی کوچک هستند، دچار تعجب می شوند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا با چند رستوران غیر معمول در دنیا آشنا خواهید شد؛ خوش بگذرد و نوش جانتان!

عجیب ترین رستوران های دنیا (بخش سوم)

رستوران Heart Attack Grill واقع در شهر چاندلر، استان آریزونا

پرستار رستوران Heart Attack Grill واقع در شهر چاندلر، استان آریزونا، رستوران Heart Attack Grill یک اغذیه فروشی است که همبرگر، سیب زمینی و نوشیدنی می فروشد و در سال 2005 به وسیله فردی متواضع با نام دکتر جان تأسیس شد. خیلی جالب است که او در حالی که لباس سفید پزشکی به تن دارد و گوشی پزشکی را هم از گردن خود آویزان نموده است، همبرگرهای بزرگ را روی اجاق زیر و رو می کند! غذای معروف این رستوران، همبرگر با بای پس چهارگانه یا Quadruple Bypass Burger است. که بعد از آن باید خودتان را برای یک عمل بای پس آماده کنید! این غذای چهار و نیم پوندیِ بند آورنده جریان خون، شامل چربی خوک، پنیر، سیب زمینی و پیاز است و همراه با چربی خوک اضافی سرو می گردد که خود دکتر جان، نام Flatliner Fries را روی آن گذاشته به این معنی که ممکن است کار به شوک برقی اتاق عمل بکشد! باید گفت در این رستوران نوشابه سرو نمی گردد و مشتریان تنها باید با نوشیدنی Jolt Cola که اکتان بسیار بالایی دارد، غذای خود را پایین بدهند! هر همبرگر این رستوران، 8 هزار کالری دارد!

حال و هوای بیمارستانی این رستوران، بسیار جدی است و تک و توک پرستارانی هم سر و کله شان پیدا می گردد تا به بیماران در استفاده از داروها یاری نمایند. این پرستاران به بیمارانی که عمل جراحی نموده اند هم یاری می نمایند تا با ویلچر به ماشین خود برگردند و البته این کار را بدون هیچ هزینه اضافی انجام می دهند. آیا وزن تان بیشتر از 350 پوند است؟ پس جالب است بدانید که می توانید در این رستوران غذای مجانی بخورید!

رستوران تایفون (Typhoon)، واقع در شهر سانتامونیکا، کالیفرنیا

برای غربی ها، تصویر دریایی از لاروهای زرد و مرطوب بیشتر از اینکه آنها را به هوس بیندازد، باعث حالت تهوع می گردد. هرچند که خوردن حشرات به عنوان غذا در آفریقا و آسیا چیز غیر معمولی نیست (مثلاً به عکس دستفروشان بانکوک که حشرات سرخ شده می فروشند نگاه کنید)، اما در ایالات متحده، خوردن حشره مساوی است با حالت تهوع! رستوران فرودگاه سانتامونیکا، بخشی از منوی خود را به غذاهای حشره ای اختصاص داده است. در کنار غذاهای گوشتی، برنج و سوپ نودل، نام عقرب، جیرجیرک (آنطور که گفته می گردد سرشار از کلسیم)، و لارو کرم ابریشم شناور در سس تند و شیرین هم دیده می گردد. همچنان که از خوردن یک وعده کرم لذت می برید، می توانید جت های اختصاصی را هم که به آسمان پرواز می نمایند، دیدن کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2021

به "عجیب ترین رستوران های دنیا (بخش سوم)" امتیاز دهید

831 کاربر به "عجیب ترین رستوران های دنیا (بخش سوم)" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین رستوران های دنیا (بخش سوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید