احداث اولین خوابگاه سوئیتی در دانشگاه تهران

به گزارش مجله پیامکی، مدیرکل امور خوابگاه های دانشگاه تهران از اتمام عملیات عمرانی اولین خوابگاه سوئیتی دانشگاه تهران اطلاع داد و گفت: در این خوابگاه هر دو دانشجو یک اتاق مجزا و هر 4 نفر یک آشپزخانه و سرویس بهداشتی مجزا خواهند داشت.

احداث اولین خوابگاه سوئیتی در دانشگاه تهران

به گزارش ایسنا، دکتر هادی غفوریان یاورپناه با اعلام این خبر گفت: صد درصد عملیات احداث اولین خوابگاه سوئیتی دانشگاه تهران با ظرفیت اسکان 300 دانشجو به خاتمه رسیده است.

وی در زمینه ظرفیت اسکان هر سوئیت این خوابگاه تازه دانشگاه تهران، شرح داد: هر دو دانشجو یک اتاق مجزا و هر 4 نفر یک آشپزخانه و سرویس بهداشتی مجزا خواهند داشت.

مدیرکل امور خوابگاه های دانشگاه تهران از احداث ساختمان خوابگاهی تازه دیگری با ظرفیت اسکان 178 دانشجو با یاری خیرین در کوی پسران اطلاع داد و گفت: این خوابگاه تازه ظرف یک دوره 7 ماهه ساخته و تجهیز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر غفوریان بعلاوه به کمبود و مسائل در بخش خوابگاه متأهلین اشاره نمود و گفت: بهسازی و بازسازی خوابگاه های متأهلین و ساخت ساختمان های تازه در بخش خوابگاه های متأهلین در دستور کار دانشگاه تهران واقع شده است.

مدیرکل امور خوابگاه های دانشگاه تهران اعلام نمود: با توجه به تاکید رئیس دانشگاه تهران در زمینه توسعه خوابگاه متأهلین، برای توسعه صد درصدی خوابگاه های متأهلین در یک برنامه چهار ساله برنامه ریزی شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1966

به "احداث اولین خوابگاه سوئیتی در دانشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث اولین خوابگاه سوئیتی در دانشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید