آیفون 13 پرو، شکاف بالا (ناچ) کوچکتری خواهد داشت، دست کم ماکت آن چنین چیزی را نشان می دهد

به گزارش مجله پیامکی، از زمانی که اپل، آی فون X را رونمایی کدر، بخش شکاف بالا یا ناچ آن هدف انتقادهای قراوان بوده. البته بقیه گوشی سازها هم از زمان روتین شدن صفحات نمایش لبه تا لبه، راه چارهی اساسی برای این امر نداشته اند. راه چاره هایی هم که بوده، نوعی پاک کردن صورت مسئله بوده.

آیفون 13 پرو، شکاف بالا (ناچ) کوچکتری خواهد داشت، دست کم ماکت آن چنین چیزی را نشان می دهد

حالا که دیگر شش ماه تا زمان رونمایی از آی فو 13 باقی مانده، تنور شایعات داغ شده و همه منتظرند که ببینند که اپل چه خلاقیت هایی نشان خواهد داد.

ناچ ها یک چیز آزاردهنده و در عین حال ضروری برای آیفون هستند. با این همه فناوری که اپل در آنجا گنجانده، مثلا فناوری فیس آی دی، حذف آنها که غیرممکن به نظر می رسد، اما شاید بالاخره اپل دست جنبانده که ناچ را کوچک تر کند.

خوره ها و علاقه مندان اپل در سایت MacOtakara به تازگی با فناوری چاپ سه بعدی، ماکت یک آی فون 13 را نشان داده اند. ماکت آنها تخیلی نیست و آنها اطلاعات لازم را از شرکت های سازنده وسایل جانبی آی فون که به نوبه خود منابع اطلاعاتی قوی داخل اپل دارند، به دست آورده اند.

این شرکت های فراوری وسایل جانبی برای اینکه از ماه ها قبل بتوانند کیس ها و محافظ های صفحه متناسب بسازند و طراحی نمایند، همواره اطلاعاتی جالب دارند.

در این میان آنالیز کیس آی فون 13 پرو نشان داد که اندازه ناچ آن نسبت به آی فون 12 فرق خواهد نمود. اندازه ناچ در آی فون فعلی 5.35 در 34.83 میلیمتر است که در آی فون بعدی به 5.35 در 26.8 میلیمتر خواهد رسید. به عبارت ساده تر عرض ناچ 8 میلیمتر کمتر خواهد شد.

این کاهش اندازه به کمک تغییر مجل اسپیکر گوشی به لبه و حاشیه گوشی رخ خواهد داد. همچنین دوربین جلوی آی فون هم مقداری تغییر خواهد نمود تا با اندازه جدید، سازگار گردد.

باید به آن دسته طرفدارانی که آرزوی یک تغییر اساسی در آی فون 13 را داشتند، بگویم که به جز این هیچ تغییر واضح ظاهری در کار نخواهد بود. طبق معمول البته در درون یک سری قطعات و ریزپردازنده ها و سنسورها، اختمالا ارتقا پیدا خواهند کرد.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1538

به "آیفون 13 پرو، شکاف بالا (ناچ) کوچکتری خواهد داشت، دست کم ماکت آن چنین چیزی را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 13 پرو، شکاف بالا (ناچ) کوچکتری خواهد داشت، دست کم ماکت آن چنین چیزی را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید