یونایتد 6 - 2 لیدز؛ آتش بازی برای رفتن به رده سوم

به گزارش مجله پیامکی، منچستریونایتد با ارائه نمایشی تماشایی 2-6 پیروز به غلبه بر لیدزیونایتد شد.

یونایتد 6 - 2 لیدز؛ آتش بازی برای رفتن به رده سوم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شیاطین سرخ در شبی که در همان 20 دقیقه ابتدایی سه بار دروازه لیدز را باز کردند، در نهایت 2-6 این تیم را مغلوب کردند تا خود را به رتبه سوم جدول لیگ برتر برسانند.

یونایتد بازی را هجومی شروع کرد و در دقیقه یک به گل اول دست یافت. روی پاس عرضی برونو فرناندز، اسکات مک تومینای با یک ضربه زمینی و دقیق به گوشه دروازه گل اول یونایتد را به ثمر رساند.

اما یک دقیقه بعد یونایتد به گل دوم دست یافت. روی پاس عمقی آنتونی مارسیال بود که این بار مک تومینای در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و دروازه لیدز را برای دومین بار باز کرد.

اما طوفان یونایتد ادامه یافت و این تیم در دقیقه 19 به گل سوم هم دست یافت. روی ریباند یک موقعیت، برونو فرنانط در گوشه سمت راست محوطه صاحب فرصت شده و با یک ضربه دقیق پیروز به زدن گل سوم هم شد.

دقایقی بعد لیدزیونایتد که کمی جلو کشیده بود تا آستانه زدن گل اول هم پیش رفت، اما ضربه سر بامفورد دقیق نبود و از بالای دروازه داوید دخیا به بیرون رفت.

اما در دقیقه 37 یونایتد باز هم به گل رسید. این بار روی ارسال آنتونی مارسیال از روی نقطه کرنر و از سمت چپ بود که ویکتور لیندلوف با ضربه سر دروازه لیدز را باز کرد. اما در دقیقه 42 لیدز یکی از گل های خورده را جبران کرد. رافینیا از سمت چپ با نواختن یک کرنر دقیق تیمش را صاحب فرصت کرد و کوپر با یک ضربه سر محکم به گوشه دروازه پیروز به گلزنی شد تا یونایتد در نهایت با رجحان 1-4 راهی رختکن گردد.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی ارسال از سمت چپ بود که رافینیا فرصت خوبی برای زدن گل دوم لیدز داشت، اما ضربه او با واکنش تماشایی داوید دخیا همراه شد. اما در دقیقه 65 یونایتد به گل پنجم هم دست یافت. روی پاس عمقی مک تومینای، دنیل جیمز در سمت چپ محوطه با دروازه حریف تک به تک شده و با ضربه ای از بین پاهای میسلر پیروز به زدن گل پنجم تیمش شد.

اما در دقیقه 70 و با متوقف شدن مارسیال در محوطه جریمه، یونایتد صاحب یک ضربه پنالتی شد که برونو فرناندز این موقعیت را تبدیل به گل کرد و یونایتد به گل ششم هم دست یافت.

اما در دقیقه 76 این استیوارت دالاس بود که با یک ضربه تماشایی و پای راست پیروز شد دروازه یونایتد را باز نموده و اختلاف را به چهار گل برساند. در دقیقه 86 ادینسون کاوانی می توانست گل هفتم تیمش را به ثمر برساند، اما ضربه او توسط دروازه بان لیدز مهار شد تا در نهایت یونایتد با همان نتیجه 2-6 لیدز را مغلوب کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1353

به "یونایتد 6 - 2 لیدز؛ آتش بازی برای رفتن به رده سوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونایتد 6 - 2 لیدز؛ آتش بازی برای رفتن به رده سوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید