گوگل کروم امن تر از همواره می گردد ، هشدار در خصوص وب سایت های نا ایمن ، راهنمایی کاربران به آدرس های درست (طراحی سایت)

به گزارش مجله پیامکی، این روزها آنالیز اینترنت بدون نگرانی از آسیب پذیری ها و حملات سایبری بسیار سخت است. درواقع بسیار سخت است که مطمئن باشید آنالیز URL به وسیله شما با درستی و صحت انجام می گردد اما اکنون گوگل می خواهد این مشکل را از بین ببرد و با شناسایی آدرس های خطرناک و غلط شما را در مسیری درست تر راهنمایی کند.

گوگل کروم امن تر از همواره می گردد ، هشدار در خصوص وب سایت های نا ایمن ، راهنمایی کاربران به آدرس های درست (طراحی سایت)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوگل در حال توسعه یک اخطار تازه در مرورگر کروم خود است که هنگام بازدید از یک سایت که یک صفحه وب شناخته شده را تقلید می نماید، ظاهر می گردد. این هشدار می تواند از شما بپرسد آیا مطمئنید می خواهید در این آدرس جعلی باشید یا مایل بودید به صفحه ای دیگر راهنمایی شوید.

برای مثال اگر شما به جای paypal.com وارد سایت کلاهبرداری با نام paypa1.com شوید احتمالا هشدار تازه کروم را دریافت خواهید کرد.

این هشدار با این هدف در نظر گرفته شده تا فشار را از فکر شما هنگام گشت زنی در وبسایت های مختلف بردارد. امیلی استارک، مهندس ارشد تیم گوگل کروم، در کنفرانس انیگما(یک رویداد امنیتی و حفظ حریم خصوصی)، گفت: نکته مهم این است که بیشتر مردم متوجه نمی شوند که به یک سایت کلاهبرداری راهنمایی می شوند.

هشدار دهنده تازه گوگل کروم می تواند یاری به سخت تر شدن انجام یکی از حملات گسترده و موثر هک منجر گردد. درواقع اگر کاربران به هشدارهای کروم توجه نمایند، می توانند از سرقت نام کاربری، کلمه عبور یا اطلاعات کارت اعتباری خود پیشگیری نمایند.

افزون بر این، سیستم امنیتی مذکور می تواند کاربران را از دانلود نرم افزارهای مخرب در وب سایت های کلاهبرداری که می توانند کارهایی مانند رمزگذاری داده های شخصی دیگران را مختل نمایند، پیشگیری نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2144

به "گوگل کروم امن تر از همواره می گردد ، هشدار در خصوص وب سایت های نا ایمن ، راهنمایی کاربران به آدرس های درست (طراحی سایت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل کروم امن تر از همواره می گردد ، هشدار در خصوص وب سایت های نا ایمن ، راهنمایی کاربران به آدرس های درست (طراحی سایت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید