کلوپ: به آنچلوتی نمی گویم با چه ترکیبی مقابل تیم او به میدان می رویم

به گزارش مجله پیامکی، سرمربی تیم فوتبال لیورپول از تصمیم خود برای استراحت دادن به تعدادی از مهره های کلیدی اش برای دربی مرسی ساید اطلاع داد.

کلوپ: به آنچلوتی نمی گویم با چه ترکیبی مقابل تیم او به میدان می رویم

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ، سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (پنجشنبه) شاگردانش مقابل شفیلدیونایتد که قرمزپوشان مرسی ساید را یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس نزدیک کرد، از تصمیم خود برای تغییر ترکیب تیمش برای بازی در جام حذفی اطلاع داد.

لیورپول با این پیروزی به اولین تیم در تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که دوره پرفشار بازی های مقطع کریسمس لیگ جزیره را بدون از دست دادن حتی یک امتیاز سپری می نماید. لیورپول با وجود یک بازی کمتر نسبت به رقبای خود، با 58 امتیاز صدرنشین است. این در حالی است که نزدیک ترین تعقیب کننده مردان کلوپ، لسترسیتی با 45 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است و منچسترسیتی 44 امتیازی در صندلی سوم ایستاده است.

با این وجود یورگن کلوپ، سرمربی تیم فوتبال لیورپول می گوید که تیمش جای پیشرفت دارد. او همچنین از برنامه اش برای اعمال بعضی تغییرات در ترکیب لیورپول برای بازی مقابل رقیب همشهری، اورتون در جام حذفی انگلیس اطلاع داد.

کلوپ گفت: تعدادی از بازیکنان ما خسته هستند ضمن اینکه ما کلی مصدوم داریم و به تازگی هم یک بازی سخت را پشت سر گذاشتیم. باید ببینم که بهترین کار برای تیم مان قبل از بازی مقابل اورتون چیست، اما من قطعاً به کارلو آنچلوتی (سرمربی اورتون) نخواهم گفت که تیم مان را با چه ترکیبی به میدان می فرستم.

کلوپ با تأیید مصدومیت نبی کیتا از ناحیه کشاله ران در تمرینات قبل از شروع بازی به شکست ناپذیری تیمش در لیگ برتر در یک سال اخیر اشاره داشت و ادامه داد: این رکورد استثنایی است، اما ما به آن فکر نمی کنیم. تنها چیزی که فکرمان را مشغول می کرد، بردن بازی بود. بازیکنان ما صد درصد تمرکز داشتند. این مهمترین موضوع بود. در تمام پست ها ما کارمان را عالی انجام دادیم. سال جدید برای ما از اواسط ماه می شروع می گردد. پس برای ما فصل ملاک است نه سال.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 681

به "کلوپ: به آنچلوتی نمی گویم با چه ترکیبی مقابل تیم او به میدان می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: به آنچلوتی نمی گویم با چه ترکیبی مقابل تیم او به میدان می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید