کرونا؛ طرفداران را از دیدن بازی بایرن - چلسی محروم کرد

به گزارش مجله پیامکی، ملاقات برگشت دو تیم بایرن مونیخ و چلسی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بدون تماشاگر برگزار خواهد داشت.

کرونا؛ طرفداران را از دیدن بازی بایرن - چلسی محروم کرد

به گزارش خبرنگاران، شیوع ویروس کرونا در اروپا، بازی های فوتبال باشگاهی در قاره سبز را نیز دچار اختلال شدیدی نموده است که از آن جمله می توان از به تعلیق در آمدن بازی های سری A ایتالیا تا برگزاری بازی های مختلف باشگاهی پشت درهای بسته اشاره نمود.

نشریه آلمانی بیلد اطلاع داد، بازی برگشت تیم های بایرن مونیخ و چلسی در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم آلیانتس آره نا، به دلیل شیوع ویروس کرونا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد. همچنین در صورت صعود شاگردان هانسی فلیک به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها، بازی خانگی این تیم در مونیخ بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

سرخپوشان مونیخی در حالی چهارشنبه هفته آینده در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای چلسی است که در بازی رفت با نتیجه 3 بر صفر چلسی را در لندن شکست دادند و کار ساده ای برای صعود به مرحله بعد دارند.

همچنین مسئولان ایالت باواریا، تصمیم به لغو رویدادهای ورزشی که بیش از هزار نفر تماشاگر داشته باشد، تا اواسط ماه آوریل گرفت. به این ترتیب به غیر از بازی با چلسی، تقابل بایرن با تیم های اینتراخت فرانکفورت و فورتونا دوسلدورف در بوندس لیگا هم بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

همچنین گفته می گردد چندین اتحادیه اروپایی از یوفا خواسته اند تا برگزاری بازی های یورو 2020 را یکسال به تعویق بیندازد تا بتوانند لیگ های خود را به طبق برنامه به خاتمه برسانند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 804

به "کرونا؛ طرفداران را از دیدن بازی بایرن - چلسی محروم کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "کرونا؛ طرفداران را از دیدن بازی بایرن - چلسی محروم کرد" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا؛ طرفداران را از دیدن بازی بایرن - چلسی محروم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید