چرا همه کاندیداهای مرتبط با دوچرخه سواری رد صلاحیت شده اند؟

به گزارش مجله پیامکی، کاندیدای رد صلاحیت شده انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری گفت: افرادی که از خانواده دوچرخه سواری بوده اند را رد صلاحیت نموده اند و در این شرایط من همه دیگر علاقه ای به اعتراض ندارم.

چرا همه کاندیداهای مرتبط با دوچرخه سواری رد صلاحیت شده اند؟

مجید مجیدزاده در گفت وگو با خبرنگاران درباره رد صلاحیت مدیریتی خود از انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری اعلام کرد: در نامه ای که 17 اسفند برایم ارسال شد، آگاه شدم کمیته تطبیق صلاحیت ها، صلاحیت مدیریتی من را برای نامزدی در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه سواری تایید نکرده است. نکته جالب این است که به همراه من، پنج کاندیدای دیگر از اهالی دوچرخه سواری نیز به این سرنوشت دچار شده اند. واقعا جای تعجب دارد ما که از خانواده دوچرخه سواری هستیم رد صلاحیت می شویم و افراد بدون تخصص تایید می شوند.

او ادامه داد: با توجه به سوابق ورزشی ام در دوچرخه سواری از ورزشکاری و مدیرعاملی باشگاه و سرپرستی تیم ملی در مسابقات قهرمانی دنیا گرفته تا سرپرستی نایب رییسی فدراسیون و مدیرعاملی یک شرکت خصوصی در ده سال اخیر، سوالم از وزارت ورزش و رییس کمیته تطبیق صلاحیت ها این است که چطور می گردد رییس هیات ووشو یک استان و رییس اسبق فدراسیون ورزش های رزمی و دو مدیرکل اداره ورزش و جوانان تایید شده اند اما چگونه تشخیص دادید من و دیگر کاندیداها کم توان و کم سابقه تر از این افراد هستیم؟

مجید زاده با اشاره به شرایط دوچرخه سواری گفت: فدراسیونی که مانند یک کشتی در حال غرق شدن است و بدهی میلیاردی دارد را می توان به فردی که تا امروز دوچرخه را از نزدیک لمس نکرده و خود نیز حقوق بگیر آن دستگاه است، سپرد؟ واقعا چرا نظارت قاطعانه بر امورات جاری و عملکرد فدراسیونها وجود ندارد تا یک مدیر جوابگوی سوء مدیریت خود باشد. سوء مدیریتی که حتی کمیته ملی المپیک هم آن را تشخیص داده بود. نکته مهم این است که که فرد وقتی ماموریتش به اتمام می رسد بدون حتی کوچکترین خروجی مثبت، در یک صندلی دیگر منصوب می گردد. ورزش ایران با این شیوه مدیریت رو به زوال و نابودی خواهد رفت.

نایب رییس سابق فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به این پرسش که قصد اعتراض برای رد صلاحیت شدن را دارد یا خیر توضیح داد: خیر، من حتی مشکل مدرک تحصیلی هم ندارم و مدرک تحصیلی من کارشناسی ارشد مدیریت است. با وجود اینکه تا چهارشنبه فرصت اعتراض دارم این کار را انجام نمی دهم چون افرادی که از خانواده دوچرخه سواری هستند را رد صلاحیت کردند و افراد بدون تخصص تایید شدند و در این شرایط من هم دیگر هیچ علاقه ای به اعتراض ندارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1487

به "چرا همه کاندیداهای مرتبط با دوچرخه سواری رد صلاحیت شده اند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا همه کاندیداهای مرتبط با دوچرخه سواری رد صلاحیت شده اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید