پیکان تیم برتر میدان بود، از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم

به گزارش مجله پیامکی، به گزارش خبرنگاران، حسین فرکی عصر آدینه پس از دیدار تیم های فوتبال گل گهر و پیکان در هفته نهم لیگ برتر گفت: دیروز در همین مکان وعده یک بازی خوب و زیبا را داده بودیم که تماشاچی لذت ببرد و چیزی که به ما مربوط می شد رخ داد.

پیکان تیم برتر میدان بود، از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم

وی ادامه داد: هدف گذاری ما در این بازی این بود که پیروز شویم و برایمان بازی داخل یا خارج از خانه مهم نبود.

فرکی اظهار کرد: در نیمه اول کاملا تیم برتر میدان بودیم و تا دقیقه 35 بازی پنج موقعیت گل داشتیم که از دست دادیم و در ادامه تا انتها نیمه تیم ما به حریف رجحان داشت؛ ضمن اینکه برای حریف احترام قائل هستیم.

وی با اشاره به اینکه اگر کار ما دچار اشکال بود خودمان به آن اعتراف می کردیم، اضافه کرد: امروز تیم ما بسیار عالی بازی کرد؛ دیروز هم گفتم برخلاف کیفیتی که تیم ما به لحاظ بازی فنی ارائه می نماید نتیجه لازم را نگرفته است.

فرکی عنوان نمود: روزی که باختیم با بدشانسی بود و روزی که بردیم هم حقمان برد بود و امروز هم به نظر من حقمان برد بود.

وی گفت: ما در برابر تیمی توانمند بازی می کردیم ولی دروازه بان ما هیچ وقت مورد تحت فشار قرار نگرفت و حریف یک بازی مستقیم انجام می داد که برای ما قابل پیش بینی بود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به اینکه تیم گل گهر روی پرتاب های اوت و ضربات ایستگاهی حساب باز نموده بود، گفت: ما فرصتی به حریف ندادیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم موقعیت هایی که خلق شد مهم تر از موقیعت های حریف بود و در نهایت چاره ای نداشتم که در انتها بازی از بازیکنان تیمم تشکر کنم.

فرکی گفت: تیم ما به هدف دوم که کسب یک امتیاز بود رسید که ارزشمند بود و دست پر از اینجا می رویم.

وی با اشاره به اینکه این بازی هم مانند سه بازی روز گذشته با نتیجه مساوی به انتها رسید، اضافه کرد: امیدواریم در ادامه شانس به ما رو نموده و عملکرد بهتری داشته باشیم.

فرکی با اشاره به اینکه تغییر تاکتیک حریف را پیش بینی کردیم، گفت: بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند.

وی با اشاره به اینکه به هر دو تیم خسته نباشید می گویم، گفت: به جلالی هم خسته نباشید می گویم که اخیرا به عنوان سرمربی جدید وارد تیم گل گهر شده است.

فرکی گفت: از طرفداران سیرجانی می خواهم تیم خودشان را تحت حمایت قرار دهند تا در ادامه لیگ برتر موفقیت های بیشتری را کسب نمایند.

وی ادامه داد: ما هم به جوانان و هم به بازیکنان با تجربه نگاه می کنیم و تلفیق این دو را سالها به عنوان مربی دنبال می کنم. زمانی از بازیکنان جوان استفاده می کنیم که بتواند جهش خود را دنبال کند چرا که شرایط بد و سخت می تواند عاملی برای محو شدن آن جوان در فوتبال گردد. با توجه به شرایط و موقعیت تیم به جوانان بها می دهم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 516

به "پیکان تیم برتر میدان بود، از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکان تیم برتر میدان بود، از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید