پیشنهاد لس آنجلسی ها، نظر مانژوکیچ را جلب کرد، احتمال جدایی مهاجم یوونتوس پیش از بازار ژانویه

به گزارش مجله پیامکی، مهاجم کروات تیم فوتبال یوونتوس ممکن است پیش از بازگشایی بازار جابجایی فوتبال اروپا، تیمش را به مقصد آمریکا ترک کند.

پیشنهاد لس آنجلسی ها، نظر مانژوکیچ را جلب کرد، احتمال جدایی مهاجم یوونتوس پیش از بازار ژانویه

به گزارش خبرنگاران، شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده که ماریو مانژوکیچ با باشگاه لس آنجلس اف سی آمریکا وارد مذاکره شده و این مذاکرات در فاز نهایی قرار گرفته است. از این رو امکان دارد که این مهاجم 33 ساله قبل از فرا رسیدن بازار جابجایی ژانویه تورین را ترک کند.

طبق ادعای این شبکه ایتالیایی، مانژوکیچ که از فهرست بازیکنان یوونتوس برای بازی امروز (شنبه) مقابل فیورنتینا در هفته سوم سری A نیز کنار گذاشته شده، تا حد زیادی تحت تأثیر پیشنهاد طرف آمریکایی قرار گرفته و اکنون منتظر است تا دیگر مقدمات انتقال او از تورین فراهم گردد.

او که مطمئن است در برنامه های مائوریتزیو ساری سرمربی جدید یوونتوس برای فصل جدید جایی ندارد، پیش از این از تیم الغرافه قطر هم پیشنهاد داشت اما طبق اعلام روزنامه گاتزتا دلواسپورت و سایت کالچومرکاتو او علاقه ای به رفتن به خاورمیانه نشان نداده و به همین دلیل این پیشنهاد را رد نموده است.

پیشنهاد لس آنجلس اف سی اما ظاهراً توانسته نظر مانژوکیچ را جلب کند و طبق ادعای جان لوکا دی مارتزیو، کارشناس جابجایی شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، مهاجم سابق بایرن مونیخ آماده است راهی لس آنجلس گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 344

به "پیشنهاد لس آنجلسی ها، نظر مانژوکیچ را جلب کرد، احتمال جدایی مهاجم یوونتوس پیش از بازار ژانویه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد لس آنجلسی ها، نظر مانژوکیچ را جلب کرد، احتمال جدایی مهاجم یوونتوس پیش از بازار ژانویه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید